تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی مایکروسافت از نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو / امکان هک پسورد سایت‌های وردپرس / نحوه ساخت چند اکانت تلگرام در یک گوشی

 مهمترین اخبار فناوری مهمترین اخبار فناوریرونمایی مایکروسافت از  نسل جدید تبلت های  سرفیس پرو افرادی که با تبلت های سرفیس مایکروسافت آشنا هستند میدانند که این رایانه لوحی مانند دیگر تبلت ها نیست  از آن نظر که صرفا در ابعاد از گوشی ها بزرگتر  و شاید کمی سخت افزار آن بهتر باشد.

 بهتر است بگوییم سرفیس یک رایانه همراه قدرتمند در حجم یک تبلت است که در صورت نیاز میتوانید به آن موس ؛ کیبورد ، اسپیکر و باقی تجهیزاتی را که میتوان به یک رایانه خانگی وصل کرد، متصل کنید.

برای اینکه بیشتر به قدرت سرفیس پی ببرید کافی است بدانید سیستم عامل آن همان سیستم عامل ویندوز 10 است که روی رایانه یا لپتاپ  نصب دارید و همچنین احتمالا بسیاری از قطعات آن قدرتمند تر از رایانه شماست کافی است رایانه خود را  با مشخصات سرفیس پرو جدید مایکروسافت که در ادامه آمده است مقایسه کنید:


نمایشگر 12.3 اینچی با فناوری PixelSense و رزولوشن 1824×2736 پیکسل (تراکم 267 پیکسل بر اینچ) پردازنده نسل هفتم اینتلCore m3-7Y30/Core i5-7300u/Core i7-7600u پردازنده گرافیکی اینتل HD 615/HD 620/Iris Plus 640  4، 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 با فرکانس 1866 مگاهرتز  حداکثر 1 ترابایت حافظه یا هارد SSD  دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی با توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دیصفحه لمسی با تشخیص همزمان 10 انگشت قلم سرفس با توانایی تشخیص 4096 سطح فشار و زاویه اسپیکرهای استریو 2.1 کاناله با پشتیبانی از دالبی پریمیوم جک 3.5 میلیمتری هدفون درگاه کارت حافظه microSD وای-فای 802.11ac سازگار با پروتکل های a/b/g/n بلوتوث 4.1 ارتباط 4G LTE (در برخی مدل ها) چیپ TPM برای افزایش امنیت وزن 770 گرم شارژدهی باتری 13.5 ساعت 

 حال با این ویژگی ها باید بپذیریم قیمت پایه حدود 800 دلاری قیمت مناسبی برای این تبلت هاست .  این محصول از دوهفته دیگر  (25 خرداد) در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

 

هشدار! هکرها گذرواژه کاربران را تغییر می‌دهندامکان هک گذرواژه کاربران سایت‌های بر پایه وردپرس

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان، با داشتن یک آسیب‌پذیری منطقی به هکر این امکان را می‌دهد که گذرواژه‏ کاربر را تغییر دهد.

خطر این آسیب‏‌پذیری (CVE-2017-8295) هنگامی مشخص می‏‌شود که بدانید همه نسخه‏‌های وردپرس حتی آخرین آن یعنی نسخه 4.7.4 هنوز این آسیب‏‌پذیری را دارند.

سال گذشته این آسیب پذری توسط یک محقق لهستانی در این  زمینه کشف شد و همان موقع به تیم امنیت وردپرس گزارش شد، اما  این تیم  تصمیم گرفتند آن را نادیده گرفته و میلیون‌ها وب سایت اینترنتی برپایه وردپرس را آسیب‌پذیر نگه دارند.

 


خودرویی که احساسات راننده را درک می‌کند+عکساین خودرو احساسات شما را درک می کند!
یک شرکت  فعال در حوزه تکنولوژی به نام " افکتیوا " به‌ تازگی نرم‌افزار پیشرفته تشخیص چهره‌ای را طراحی کرده است که میزبان خودروهای هوشمند در آینده خواهند بود.

عبدالرحمان محمود، مدیر تولید افکتیوا پیش‌بینی کرده که خودروهای آینده به تشخیص احساسات راننده مجهز خواهند بود و هنگامی که راننده عصبانی یا ناراحت باشد قادر است او را آرام کند یا در زمان عدم تمرکز به او هشدار دهد.

در صورت استفاده از این تکنولوژی در خودروهای خودران، این اتومبیل‌ها قادر خواهند بود در شرایط اضطراری بهترین راهِ سپردن کنترل اتومبیل به راننده را انتخاب کنند و در صورتی‌ که کامپیوترهای موجود در خودرو احساس ترس و اضطراب را در یکی از سرنشینان تشخیص دهند، حالت رانندگی را تغییر بدهند.

 

 
تبدیل عکس به ویدئو با هوش مصنوعیساخت ویدئو از عکس افراد با کمک هوش مصنوعی محققان یک سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که می تواند از تصاویر افراد یک ویدئو بسازد.

در این سیستم ، هوش مصنوعی تصویر فرد را همراه یک کلیپ صوتی ترکیب می کند و ویدئویی می سازد که در آن فرد مشغول صحبت کردن است.

هرچند این سیستم هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و چندان واقعی به نظر نمی رسد اما محققان معتقدند این نرم افزار به زودی قابلیت ساخت ویدئوهایی کاملا طبیعی را خواهد داشت.

این سیستم توسط محققان دانشگاه آکسفورد ساخته شده و قادر است با کمک الگوریتم هایی مخصوص ویژگی های صورت را در تصویر شناسایی کند.

 سپس کلیپ صوتی انتخابی نیز پخش می شود و هوش مصنوعی دهان فرد را در تصویر طوری دستکاری می کند که به نظر می رسد او مشغول صحبت است.

 

تولید برق از پرده های خانگی+ فیلمتولید برق از پرده های خانگی+ فیلم وقتی سخن از تولید برق به میان می آید ذهن به سمت نیروگاه های عظیم و غول پیکری می رود که برق میلیون خانه را تامین می کنند، اما  با پیشرفت فناوری ، شما می توانید با بهره گیری از ابزارهای هوشمند به تولید برق برای وسائلی بپردازید که نیاز به قدرت و ولتاژ بالا ندارند.

با توجه به محدود بدون منابع سالهاست پنل های خورشیدی برای تولید برق از انرژی  این منبع غنی  مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است و حتی برخی از کشورها در مساحتی گسترده  با استفاده از  این پنل ها انرژی خورشید را ذخیره می کنند که به مزرعه های خورشیدی  نیز مشهور هستند .

صفحات مسطح پنل خورشیدی را می توان در ابعاد کوچکتر نیز طراحی کرد و از آن در مکان هایی بهره برد که نیاز به جذاب انرژی وجود دارد اما وسعت آن باید کوچک باشد.

  محققان پرده هایی برای خانه ها طراحی کرده اند که از پنا های خورشیدی ساخته شده  و به تولید برق میپردازند .

 

چگونه چند اکانت تلگرام روی گوشی هوشمند خود بسازیم؟ چگونه چند اکانت تلگرام روی تلفن همراه بسازیم؟


شما کاربران شبکه های اجتماعی می توانید با دو ترفند چند اکانت تلگرام بر روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید.

 در عصر ارتباطات ایمیلی و شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد که در گذشته برای زندگی کاری و شخصی خود چند شماره تلفن داشتند حال به داشتن چند حساب جداگانه در شبکه های اجتماعی روی آورده اند تا بتوانند به تفکیک به امور موردنظرشان رسیدگی کنند.

با شدت گرفتن استفاده از پیام رسان تلگرام بسیاری بر آن شدند تا در این شبکه چند اکانت برای پرداختن به کارهای خود داشته باشند اما این کار تنها با خارج شدن و ورود مجدد با حساب کاربری جدید امکان پذیر بود اما در حال حاضر روش هایی ساده وجود دارد تا شما در گوشی تلفن همراه خود چند اکانت تلگرام به طور همزمان فعال داشته باشید، هرچند این قابلیت هنوز به صورت رسمی وجود ندارد اما با دو راه حل ساده می توانید این مشکل را حل کنید. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی مایکروسافت از نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو / امکان هک پسورد سایت‌های وردپرس / نحوه ساخت چند اکانت تلگرام در یک گوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..