تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم ارائه نتایج انتخابات به تفکیک استان‌ها یکی از تخلفات سازماندهی‌شده دولت در انتخابات است

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تفکیک استان‌ها از سوی وزارت کشور گفت: متأسفانه دولت آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری را به تفکیک استان‌ها ارائه نمی‌کند که این تنها تخلف دولت در این‌باره نیست.

وی افزود: تخلفات دولت در بحث انتخابات متأسفانه بسیار زیاد بوده به‌گونه‌ای که نمی‌توان آنها را تخلف عادی دانست، بلکه این تخلفات، تخلفاتی سازماندهی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده در جهت رأی‌آوری دولت مستقر بود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از تخلفات دولت در انتخابات این است که آمار و نتایج انتخابات به تفکیک استان‌ها اعلام نمی‌شود. اگر وزارت کشور انتخابات را به خوبی برگزار کرده و غل و غشی وجود ندارد، دلیلی ندارد که این‌همه زمان برای ارائه آمار تفکیک‌شده انتخابات صرف شود.

موسوی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در استان‌های مرحوم و استان‌هایی که با آقای رئیسی آشنایی داشتند تخریب‌ها و اتهامات دولت به آقای رئیسی تأثیری در رأی‌دهندگان نگذاشته، منتها در استان‌هایی که آشنایی کمتری با آقای رئیسی داشتند، همچنین اینکه آقای رئیسی دیر وارد عرصه انتخابات شد، دولت از این فرصت استفاده کرد و در جهت تخریب و مشوش کردن چهره وی اقدام کرد تا مردم نسبت به آقای رئیسی شناخت و درک پیدا نکنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IKAWBG اخبار مرتبط وزارت کشور سریعاً آمار تفکیکی آرای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان‌ها را اعلام کند/ لزوم جلوگیری از ایجاد شبهه در اذهان عمومی96/03/02 - 19:54عدم اعلام آراء تفکیکی ریاست جمهوری در این دولت مثل قراردادهای نفتی، سرنوشت کرسنت و قرارداد خرید هواپیماهای مرجوعی محرمانه است96/03/02 - 19:28۱۶ میلیون نفر به سیاست‌های دولت نه گفتند/ دولت باید رأی مخالفان را تحلیل کند96/03/02 - 17:19روحانی نمی‌تواند رقیب 16 میلیونی را نادیده بگیرد/بررسی کنند چرا در 8 استان از جمله زادگاه رئیس جمهور شکست خوردند؟96/03/02 - 16:19 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم ارائه نتایج انتخابات به تفکیک استان‌ها یکی از تخلفات سازماندهی‌شده دولت در انتخابات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..