تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد احمدرضا احمدی برگزار می‌شود

فرهنگ > ادبیات - کتابفروشی همیشه با همکاری مجله چلچراغ، جشن تولد احمدرضا احمدی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پنجشنبه چهارم خرداد به بهانه زادروز احمد‌‌‌رضا احمدی، مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان او در کتابفروشی همیشه و با همکاری مجله چلچراغ برگزار می‌شود و در آن برای اولین بار مستند زندگی او به نمایش درخواهد آمد.

احمد‌‌‌رضا احمدی زاده ۱۳۱۹ در کرمان، شاعر و نویسنده پیشکسوت ایرانی است. از جوایز ارزنده او می‌توان به جایزه شعر بیژن جلالی در سال ۱۳۸۵ و نامزدی دریافت جایزه هانس کریستین در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند روز پنجشنبه چهارم خرداد ساعت ۱۷:۳۰ به کتابفروشی همیشه واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، درب شرقی، واحد ۱۱۲ مراجعه کنند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد احمدرضا احمدی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..