تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: با هیچ بازیکنی حرف نزده‌ایم

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا منصوریان در  مورد شایعات نقل و انتقالاتی استقلال اظهار داشت: من با هیچ بازیکنی برای حضور در استقلال صحبتی نداشته‌ام و چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

وی افزود: همه تمرکز ما به دیدار برگشت مقابل العین معطوف شده و می‌خواهیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم، پس از آن وارد کارهای نقل و انتقالاتی می‌شویم، ضمن اینکه فقط دو جای خالی داریم و قصد جذب همین تعداد بازیکن را داریم، اما چندین بازیکن در رسانه‌های مختلف اعلام کرده‌اند از استقلال پیشنهاد دارند.

منصوریان گفت: در رسانه‌ها و فضای مجازی دیده‌ام حدود 20 بازیکن اعلام کرده‌اند من یا یکی از اعضای کادر فنی با آنها صحبت کرده‌ایم که این مسئله کاملا نادرست است. باشگاه استقلال از همه رسانه‌های ورزشی تقاضا دارد با عدم اعلام چنین اخباری، در جهت حفظ آرامش و تمرکز تیم استقلال، ما را همراهی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: با هیچ بازیکنی حرف نزده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..