تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ باز هم پرکشید

به گزارش افکارنیوز، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۱۰۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری  ۴ هزار و ۸۰۰ تومان، مزغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۶ هزار و ۶۰۰ تومان، توزیع درب واحد‌های صنفی ۶ هزار و ۷۵۰ و خرده فروشی ۷ هزار و ۳۵۰ تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۳۵۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۷ هزار و ۳۵۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۲ هزار تومان، سینه بدون کتف ۱۳ و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: علی رغم آنکه سالن‌های مرغداری مملو از مرغ است، اما مرغداران به سبب بازارگرمی از عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها تا حدی امتناع کردند که درنهایت این امر افزایش قیمت در بازار را رقم زد. به گفته وی در سه روز باقی مانده به ماه رمضان در صورت افزایش تقاضا پیش بینی می‌شود که نرخ مرغ فراتر از ۷ هزار و ۵۰۰ الی ۷ هزار و ۶۰۰ تومان نرود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ باز هم پرکشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..