تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت این نانوا شما را به حیرت وا می دارد! +فیلم

مهارت این نانوا شما را به حیرت وا می دارد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخت نان سابقه در عصر حجر دارد. خمیری تهیه شده از دانه های غلات و آب که با کمترین امکانات در همه جای دنیا براحتی پخته می شود. در این بین ساخت کوره های پخت نان در یونان باستان تحولی چشمگیر در این عرصه محسوب می شود.

اما پخت نان های ورقه ای امروزی به سال 1912 برمی گردد، نان هایی که در ابتدا چندان مورد استقبال قرار نگرفته و در نهایت به سال 1928 با برش خوردن و بسته بندی شدن جای خود را در خانه های مردم  پیدا کرد.

اما پس از کسب این اطلاعات به سراغ سوژه این خبر برویم؛ نانوای حرفه ای که با شیوه ای منحصر بفرد نان های چند متری را براحتی ورز داده و داخل تنور می چیند.

چانه های تهیه شده وزنی چند برابر چانه های متداول دارد. نانوای ماهر در عرض چند ثانیه سفره ای از خمیر درست کرده و آن را روی تنور لوله ای بزرگی پهن می کند تا پس از مدت کوتاهی نانی بزرگ آماده شود.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت این نانوا شما را به حیرت وا می دارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..