تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 4.7.2 365Scores برای اندروید و ios؛ اطلاع سریع از نتایج زنده فوتبال و ورزش های دیگر

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چیزی که مسلم است امکان مشاهده مستقیم همه مسابقات ورزشی دلخواهمان وجود ندارد علی الخصوص طرفداران فوتبال در زمان مسابقات همزمان این مشکل را دارند. در این مواقع بهترین گزینه نرم‌افزارهای نتایج آنلاین است. ما میخواهم بهترین اپلیکیشن نتایج آنلاین را تحت عنوان "365Scores: Sports Scores Live" به شما معرفی کنیم.



در کنار بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار مهمترین بخشی که طرفداران فوتبال را به خود جلب میکند امکان تماشای صحنه گل تنها 5 دقیقه پس از به ثمر رسیدن است. طرفدارن فوتبال ایرانی هم نگران نباشند این برنامه از لیگ برتر خلیج فارس و جام حذفی پشتیبانی میکند.

دیگر قابلیت های این نرم افزار عبارت است از:

دریافت نتایج ورزشی، اخبار ورزشی، هشدار و فیلم های لحظه ای به صورت شخصی سازی شده سریع ترین اطلاع رسانی با به روز رسانی در زمان واقعی از تیم ها و لیگ مورد نظر سازمان دیده بان ویدیو برای نمایش گل های زده پس از حداکثر 5 دقیقه دریافت اخبار تمام رشته های ورزشی از سایت های مورد علاقه ورزشی و محلی  مشاهده تمام وقایع بازی شامل آمار بازی، ترکیب و گل های برجسته جداول زنده پوشش همه فوتبال ها حتی آمریکایی و پوشش در سراسر جهان ردیابی زنده مسابقات فوتبال برای بازی های غیرقابل مشاهده تغییرات نسخه جدید: اعلام سریعتر نتایج
ارسال سریعتر تصاویر گل (در بازهای بسیار مهم)
بهبود گرافیکی در برخی از قابلیت ها
بهبود وضعیت گرافیکی نمایش ترکیب اولیه تیم ها
این نرم‌افزار امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کرده است و تاکنون حدود  50 میلیون بار دانلود شده است.

در ادامه میتوانید نسخه اندروید و IOs این برنامه را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود بهترین نرم افزار اعلام نتایج زنده با پشتیبانی از لیگ برتر و جام حذفی  دانلود بهترین نرم افزار اعلام نتایج زنده با پشتیبانی از لیگ برتر و جام حذفی  دانلود بهترین نرم افزار اعلام نتایج زنده با پشتیبانی از لیگ برتر و جام حذفی  دانلود بهترین نرم افزار اعلام نتایج زنده با پشتیبانی از لیگ برتر و جام حذفی
    

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 4.7.2 365Scores برای اندروید و ios ؛ اطلاع سریع از نتایج زنده فوتبال و ورزش های دیگر
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 20.75 مگابايت

نسخه: 4.7.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : بستگی به نوع دستگاه دارد
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 4.7.2 365Scores برای اندروید و ios؛ اطلاع سریع از نتایج زنده فوتبال و ورزش های دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..