تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفیس پرو جدید از ۲۵ خرداد با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می‌شود

سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت از ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

مایکروسافت پس از رونمایی از نسل جدید سرفیس پرو که با عنوان سرفیس پرو ۲۰۱۷ نیز شناخته می‌شود، اعلام کرد که این محصول از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در ۲۶ کشور مختلف با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. سرفیس پرو ۲۰۱۷، سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس استودیو محصولات جدید از خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت هستند که آخرین محصول رونمایی شده، برای اولین بار در ۱۳ بازار جدید رسما عرضه خواهد شد. البته علاقمندان می‌توانند سرفیس پرو ۲۰۱۷ را از امروز پیش‌خرید کنند.

سرفیس پرو جدید در کشور‌های استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، هنگ‌کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، فنلاند، هلند، بریتانیا، فرانسه، نیوزلند، آمریکا، آلمان و نروژ عرضه خواهد شد.

از جمله‌ی قابلیت‌های جدید سرفیس پرو ۲۰۱۷ باید به پایه‌ی جدیدی اشاره کنیم که بیشتر به پایه‌ی سرفیس استودیو شباهت دارد و در واقع سرفیس پرو ۴ از آن بی‌بهره است. قابلیت چرخش ۱۶۵ درجه‌ای لولای پایه‌ی جدید این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا به‌صورت تقریبا کامل، تبلت را بخوابانند و بتوانند لذت بیشتری از کار با قلم برای این سرفیس جدید ببرند.

تایپ‌کاور و قلم جدید نیز برای شماری از بازار‌ها برای پیش‌خرید قرار گرفته است. باید به این نکته اشاره کرد که تجهیزات جانبی جدید معرفی‌شده برای سرفیس پرو ۲۰۱۷ را می‌توان با نسل‌های پیشین، از جمله سرفیس پرو ۳ و سرفیس پرو ۴ نیز مورد استفاده قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفیس پرو جدید از ۲۵ خرداد با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..