تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده تصمیم ستاره پرسپولیس برای جدایی/ مبلغ اغواکننده پیشنهاد جدید لو رفت

روز نو :

سروش رفیعی هنوز تكلیف خود را با پرسپولیس روشن نكرده است. چك 200 میلیونی اخیر او برگشت خورده و باشگاه هم نمی‌تواند این چك را نقد كند چراكه متعلق به ‌فرد دیگری است! رفیعی به همین دلیل ناراضی است. او به دنبال این است كه بتواند انتقالی با سود خوب داشته باشد.

 

در سال‌های اخیر پول در كشور قطر بوده اما امسال اتفاق تازه‌ای افتاده است. كمیته المپیك قطر پول بازیكنان خارجی را پرداخت می‌كند. در سال‌های اخیر این كمیته هزینه زیادی برای بازیكنان خارجی پرداخت كرده. تا امسال رقم پرداختی برای هر بازیكن از سوی آنها یك میلیون دلار بود ولی از امسال نهایتاً 600 هزار دلار پرداخت می‌كند. در این بین اگر بازیكن مطرحی چون ژاوی توسط باشگاهی خریداری شود، شیخ باشگاه مجبور است پول او را بپردازد.

 

باشگاه‌های قطری پس از این تصمیم كمیته المپیك كشورشان، ترجیح داده‌اند به بعضی از بازیكنان پول‌های كمتری بدهند. آنها تنها برای خرید بازیكنان نامی، بیشتر هزینه می‌كنند، نه برای فوتبالیست‌های ایرانی. سروش رفیعی هم كه علاقه دارد به قطر برود و پول خوبی در بیاورد، مثل دیگر فوتبالیست‌ها متوجه این موضوع شده است. اخیراً باشگاه الخور كه امسال به سختی در لیگ ستارگان باقی ماند، به سروش رفیعی پیشنهاد داده است. رقم پیشنهادی آنها هم حدود 450 هزار دلار بوده است. رفیعی هم سریعاً پاسخ منفی داده چراكه به مراتب بیشتر از این پول را می‌تواند در لیگ برتر خودمان دریافت كند. او فعلاً منتظر است تا پیشنهاد بهتری از قطر دریافت كند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده تصمیم ستاره پرسپولیس برای جدایی/ مبلغ اغواکننده پیشنهاد جدید لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..