تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست عجیب عاملان محرومیت پرسپولیس از هواداران محروم

روز نو :

 به دلیل بی توجهی برخی از لیدرهای تیم پرسپولیس و محرومیت سرخپوشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور تماشاگران، شاگردان برانکو مهمترین بازی فصل خود را در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی خواهند کرد.

 

حالا و در اقدامی عجیب، همین بوقچی ها درخواستی از هواداران دارند مبنی بر اینکه پولی که قرار بود هزینه ایاب و ذهاب و بلیت به استادیوم شود را به حساب باشگاه ریخته تا از این تیم به این صورت حمایت کنند!

 

این درخواست عجیب و بی اساس در حالی مطرح می شود که هنوز تکلیف پول هایی که پیش از این هواداران پرسپولیس در مقاطعی به حساب این باشگاه ریختند مشخص نیست.

 

جالب اینجاست که همین بوقچی ها و دوستان شان به جای اینکه بابت محرومیت این باشگاه مواخذه شوند این روزها جولان بیشتر از همیشه ای در این باشگاه می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست عجیب عاملان محرومیت پرسپولیس از هواداران محروم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..