تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال ایجاد شده در اینترنت آذربایجان غربی به دلیل بهینه سازی در شبکه بود/ عذرخواهی می کنیم

مدیرعامل مخابرات منطقه ای آذربایجان غربی گفت: اختلال ایجاد شده در اینترنت استان در ابتدای سال به دلیل یک سری بهینه سازی ها در شبکه بود عذرخواهی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بهمن اسمعیل زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی برگزار شد با تشریح فعالیت ها وعملکرد شرکت مخابرات استان در حوزه های مختلف اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با توجه به سیاست های ۵ ساله شرکت مخابرات فعالیت های گسترده ای در حوزه پهنای باند صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز در خصوص واگذاری پهنای باند هیچ مشکلی نداریم و شرکت مخابرات استان می تواند هر مقدار پهنای باندی را واگذار نماید.

مدیرعامل مخابرات منطقه ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴ برابر افزایش مصرف پهنای باند نسبت به سال ۹۵ در استان داریم.

اسمعیل زاده با بیان اینکه هم اینک ۴۲ شهر و روستای استان آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه ۳g و ۴g هستند افزود: در ۱۰۸ روستا نیز با تکنولوژی wifi دسترسی به اینترنت را فراهم شده و ۱۰۰ روستای دیگر نیز مجهز به سیستم ADSL می باشند.

وی اظهار داشت: در سال ۹۵ مخابرات استان بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده و ۴۹۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل مخابرات منطقه ای آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جاری نیز طبق برآوردها بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

اسمعیل زاده گفت: هم اکنون ۱۱۰۰۰ کیلومتر فیبرنوری در استان کشیده شده و بیش از ۱۸۰۰ روستا به شبکه ۳g و ۴g وصل شده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در ۷ شهر استان نیز یادآور شد: خوشبختانه شرکت مخابرات استان جز استان هایی بود که صد درصد به تعهداتی که داده بود انجام داد.

اسمعیل زاده از اختلال اینترنت ایجاد شده در استان در ابتدای سال که به گفته وی به دلیل یک سری بهینه سازی ها در شبکه بود عذرخواهی کرد.

به گفته مدیرعامل مخابرات منطقه ای آذربایجان غربی هم اکنون ۸۵ درصد مردم استان از اینترنت استفاده می کنند و در سال ۹۶ نیز برنامه جامع ای برای دسترسی روستاییان به اینترنت اجرا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال ایجاد شده در اینترنت آذربایجان غربی به دلیل بهینه سازی در شبکه بود/ عذرخواهی می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..