تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پخش برنامه ماه عسل

برنامه «ماه عسل» در حالی امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می‌شود که پیش تولید خود را از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز کرده است.

به گزارش صدخبر : برنامه «ماه عسل» در حالی امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می‌شود که پیش تولید خود را از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز کرده است.


«ماه عسل» امسال با پخش یک روز زودتر از آغاز ماه رمضان حدود ساعت ۱۹ به پیشواز ماه مبارک می‌رود.


یکی از تفاوت‌های پروسه پیش تولید این برنامه در سال ۹۶ با سال‌های گذشته‌، ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی - پژوهشی، آسیب‌شناسی‌ درباره موضوعات مختلف و برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحب‌نظران در زمینه های گوناگون است.


«ماه عسل ۹۶» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد. 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پخش برنامه ماه عسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..