تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون: من قربانی توتی هستم!

سنگربان یوونتوس خودش را یکی از قربانیان محبوب کاپیتان تیم فوتبال رم می‌داند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛در روزهایی که فرانچسکو توتی به پایان دوران بازیگری‌اش نزدیک می‌شود، هریک از اهالی دنیای فوتبال به شیوه خود به تمجید از این اسطوره ایتالیایی پرداخته‌اند و جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس هم این کار را به نحوی جالب انجام داده است.

بوفون درباره کاپیتان 40 ساله جالوروسی که گفته می‌شود هفته آینده آخرین هفته از دوران بازیگری‌اش خواهد بود، در یک پیام ویدئویی که در توییتر باشگاه رم قرار گرفته است گفت: من یکی از قربانیان توتی هستم. ما اغلب رودرروی یکدیگر بازی می‌کنیم و او هم مانند من همیشه در تیم‌هایی قوی بازی کرده است. پس طبیعی است که او این تعداد گل بزند.

بوفون ادامه داد: برخی از گل‌هایی که از توتی خوردم، نمی‌گویم لذتبخش اما آنقدر زیبا بودند که اگر مهارشان می‌کردم، یک مانع شکل گرفتن یک شاهکار شده بودم.

فردا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون: من قربانی توتی هستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..