تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت اردوغان به خانواده قربانیان حمله منچستر

"رجب طیب اردوغان "، رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به کنسرتی در شهر منچستر انگلیس، به مردم و دولت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش بولتن نیوز، "رجب طیب اردوغان "، رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به کنسرتی در شهر منچستر انگلیس، به مردم و دولت این کشور تسلیت گفت.

اردوغان در این پیام تسلیت گفت: «ما به شدت حمله تروریستی منچستر را محکوم می‌کنیم و با غم و اندوه مردم انگلیس شریک هستیم. ما در کنار انگلیس برای مبارزه علیه تروریسم می‌ایستیم.»

مولود چاووش اغلو، وزیر خارجه ترکیه و "عمر چلیک"، از اعضای حزب عدالت و توسعه در امور اتحادیه اروپا نیز در پیام‌های جداگانه‌ای حملات تروریستی در منچستر انگلیس را محکوم کردند.

رسانه‌های انگلیس بامداد امروز سه‌شنبه از وقوع انفجار در جریان یک کنسرت در شهر منچستر واقع در شمال انگلیس و کشته شدن ۲۲ نفر و مجروح شدن دست کم ۵۰ نفر در این انفجار خبر دادند. طبق گزارش پلیس، این انفجار در کنسرت "آریانا گراند" که بیشتر افراد حاضر در آن نوجوانان بودند، رخ داده است. داعش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت انفجار در محل برگزاری کنسرت در شهر منچستر انگلیس را برعهده گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت اردوغان به خانواده قربانیان حمله منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..