تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محفل قرآنی در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) منطقه سوم نداجا برپا شد

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم، صبح امروز، دوم خردادماه در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم، صبح امروز،  دوم خردادماه همزمان با فرارسیدن ایام سوم خرداد و به منظور تجلیل از یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش واقع در شهرستان کنارک برگزار شد.
این محفل نورانی با حضور یگان‌های منتخب پایگاه دهم شکاری برادران دل‌حامد، گروه پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برپا شد.
طی این مراسم ستوان دوم یعقوب رحیمی از پدافند و ستوان دوم مجتبی آتین از پایگاه شکاری و حافظ نوجوان علیرضا قاسمی از نیروی دریایی به قرائت قرآن و ارائه محفوظات پرداختند. همچنین ناوبان دوم مهدی چهری در این محفل نورانی به شعرخوانی در وصف رزمندگان و شهدای حماسه خرمشهر پرداخت.
سپس امیر دریادار دوم شریف نسب، فرمانده منطقه سوم نبوت که از رزمندگان مقاومت آزادسازی خرمشهر بود در این مراسم از خاطرات روزهای حماسه‌آفرین برای نسل جوان در رزمندگان حاضر پرداخت.
سخنران دیگر حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه ضمن بیان رشادت‌های دوران دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، همه آحاد ملت به‌ویژه کارکنان نیروهای مسلح به منظور حضور حماسی در 29 اردیبهشت‌ماه قدردانی کرد.
وی این حضور را جلوه‌ای از حمایت و وحدت مردم دانست و گفت: حمایت از رهبری در سایه وحدت و عمل به فرامین ائمه اطهار(ع) و آیات الهی است که این سرزمین را از شر دشمنان و استکبار جهانی بیمه کرده است.
لازم به‌ذکر است، بیش از 15 محفل نورانی همزمان با سوم خرداد و در  آستانه ماه مبارک رمضان در یگان‌های مختلف نیروی دریایی تشکیل می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محفل قرآنی در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) منطقه سوم نداجا برپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..