تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساخت مجتمع توانبخشی خنج

ساخت مجتمع توانبخشی خیریه احسان خنج آغاز شد.

آغاز ساخت مجتمع توانبخشی خیریه احسان خنجبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان خنج گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰  متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع، در دو طبقه ساخته می‌شود.
امین قائدی افزود: ۷ میلیارد ریال اعتبار اولیه ساخت این مجتمع را، اسماعیل شهریاری، نیک اندیش خنجی پرداخت کرده است.
وی گفت: در این مجتمع توان بخشی، بخش‌های کاردرمانی کفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و فیزیوتراپی در نظر گرفته شده است.
قائدی افزود:  با افتتاح این مرکز، علاوه بر خدمات رسانی به بیماران خنج، بیماران استان‌های هم جوار خنج می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.
در شهرستان خنج، ۲۴۲ بیمار زیر پوشش بهزیستی هستند که خدمات مختلف ارتوپدی فنی، ژنتیک، مشاوره، روانشناسی بالینی و تغذیه به آن‌ها داده می‌شود که از این تعداد ۵۶ نفر خدمات کاردرمانی، ۳۰ نفر گفتار درمانی، ۱۲۰ نفر شنوایی سنجی و ۴۷ نفر فیزیوتراپی دریافت می‌کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساخت مجتمع توانبخشی خنج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..