تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت کشور بحرین مدعی شد؛ بازداشت فراریان زندان «جو» در منزل آیت الله عیسی قاسم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزارت کشور بحرین روز سه شنبه مدعی شد که نیروهای امنیتی این کشور 50 نفر از افراد تحت تعقیب و فراری از زندان «جو» را در منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بازداشت کردند.

به گزارش انتخاب، وزارت کشور بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: در ادامه عملیات امنیتی در منطقه الدراز نیروهای پلیس به صورت گسترده در این منطقه استقرار یافته و توانستند 50 نفر از افراد تحت تعقیب و فراری را بازداشت کنند.

ناظران سیاسی معتقدند که رژیم آل خلیفه به علت نداشتن مدرک معتبر علیه شیخ عیسی قاسم، این دروغ را مطرح کرده است.

ساعتی قبل نیروهای امنیتی و پلیس عربستان و بحرین به داخل منزل شیخ عیسی قاسم هجوم برده و عده زیادی را دستگیر کردند.

این منابع از شهادت یک تن و زخمی شدن 100 تن دیگر در حمله نیروهای امنیتی به تحصن کنندگان داخل منزل شیخ عیسی قاسم خبر دادند.

با این حال از سرنوشت رهبر شیعیان بحرین تاکنون خبر موثقی منتشر نشده و رسانه های محلی دستگیری شیخ عیسی قاسم را تایید نکرده اند. رژیم آل خلیفه شبکه اینترنت، تلفن و برق منطقه الدراز را قطع کرده است.

دادگاه رژیم آل خلیفه روز یکشنبه گذشته شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را بنا به اتهامات واهی، به یک سال حبس تعلیقی و مصادره 9 میلیون دلار از حساب شخصی وی به اضافه مصادره دو قطعه زمین به نام شیخ عیسی قاسم و نیز پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 100 هزار دینار محکوم کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت کشور بحرین مدعی شد؛ بازداشت فراریان زندان «جو» در منزل آیت الله عیسی قاسم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..