تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر تبلیغاتی رنو ساندرو استپ وی جدید را ببینید + فیلم

تیزر تبلیغاتی رنو ساندرو استپ وی جدید را ببینید + فیلم

آخرین اخبار

سجاد حیدری
نویسنده

در دنیای مدرن امروز و با روی کار آمدن شبکه‌های مختلف تلویزیونی و شبکه‌های مجازی اینترنتی، تبلیغات یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های ممکن برای جذب مشتری و شناخت محصولات خود به جهانیان خواهد بود که در این بین شرکت‌های خودروسازی به نحو احسن از این رسانه‌های فراگیر استفاده می‌کنند و تبلیغات خاص خود را برای جذب مشتری ارائه می‌دهند که بیشتر آنان بسیار جذاب و خلاقانه هستند، ولی در مقابل کمپانی خودروسازی "داچیا" همیشه عجیب‌ترین و غیرعقلانی‌ترین ایده‌ها را در تبلیغات خود بکار می‌برد تا ماشین‌هایش براساس همین تبلیغات عجیب و غریب بیشتر از همه دیده شوند. اما این بار شرکت خودروسازی داچیا برای تبلیغ "ساندرو استپ‌وی" کمی متفاوت عمل کرده و با کنار گذاشتن ایده‌های عجیب و غیرعقلانی خود، یک تیزر تبلیغاتی مفهومی و تاثیرگذار آماده کرده است که می‌توانید در خودروبانک شاهد آن باشید.
در تبلیغ جدید داچیا به خوبی این موضوع را می‌توان فهمید که خودروی "ساندرو استپ‌وی" برای هرقشری مناسب است و فضای داخل کابین آن باتوجه به سایز بدنه بسیار کاربردی خواهد بود، حال آنکه مدل‌های جدید آن در چندماه گذشته معرفی شده‌اند تا حالا علاوه بر پیشرانه و فضای داخل کاربردی، یک چهره بسیار خوب در کنار تجهیزات بیشتر از جمله دوربین‌های دید عقب و یک سیستم کمک حرکت در سربالایی و یا تپه‌ها نیز در اختیار مشتریان این محصول قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر تبلیغاتی رنو ساندرو استپ وی جدید را ببینید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..