تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان حق دارند معترض روند نظارت انتخابات شوراها باشند/ برای رسیدگی به شکایت 1400 نفر فقط 24 ساعت فرصت داشتیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد تجری سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤال این خبرنگار گفت: حق نمایندگان مجلس است که به روند نظارت بر انتخابات شوراها معترض باشند و نظر آنها قابل احترام است. 

وی با تأکید بر اینکه هیأت مرکزی انتخابات شوراها نمی‌تواند بی‌نقص باشد خاطرنشان کرد: 1400 نفر درباره احراز صلاحیت خود شکایت کردند و ما وظیفه داشتیم ظرف 24 ساعت به آن رسیدگی کنیم که به گواهی سوءپیشینه بسنده کردیم و در حالی که هم‌اکنون چنین گزارشی شده است نمی‌دانیم به کدام استناد کنیم، به قسم حضرت عباس؟ یا دم خروس؟

تجری با یادآوری رد صلاحیت داوطلبان دارای جرایم محرز گفت: ما این افراد را بدون اغماض رد صلاحیت کردیم اما به هر حال خلأ قانونی وجود دارد و این مسئله تا حدی ایجاد مشکل کرده است که باید هر چه سریع‌تر به آن رسیدگی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/V8HQX9



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان حق دارند معترض روند نظارت انتخابات شوراها باشند/ برای رسیدگی به شکایت 1400 نفر فقط 24 ساعت فرصت داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..