تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست تهیه کننده «ماجراى نیمروز» از مردم

به گزارش افکارنیوز، گشت 2"یا گشت ارشاد 2  عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی سعید سهیلی است که 25 اسفندماه 1395 در سینماهای ایران اکران شد و رکورد بیشترین فروش را از آن خود کرد.   به تازگی نسخه ای از این فیلم در مجازی منتشر شده است؛ در همین راستا سید محمود رضوی تهیه کننده ماجرای نیمروز در صفحه توئیتر خود پستی را منتشر کرده و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.    رضوی نوشت: "نسخه قاچاق گشت٢ در بازار و  فضای مجازی منتشر شده از همه بخواهید از خرید و دانلود آن خودداری کنند."
   گفتنی است؛ این فیلم روایتگر زندگی  چند جوان به نام های عباس و حسن است که پس از پنج سال از زندان آزاد شده اند و به سراغ عطا می روند. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره… .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست تهیه کننده «ماجراى نیمروز» از مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..