تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های رونق اقتصادی دولت با رویکرد توجه به دهک‌های پایین دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی‌قمی عصر امروز در شورای اداری استان مرکزی با بیان اینکه آحاد ملت با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که برای سرافرازی و اعتلای میهن خود گام بر می‌دارند و به همین منظور تحقق مطالبات مردم مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم است اظهار داشت: فرمانداران و مسئولان استانی باید با خدمت صادقانه و اقدامات راهگشا پاسخ آرای مردم را بدهند و از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای برطرف کردن مشکلات مردم استان استفاده شود.

وی افزود: مجموعه دولت به منظور پیشبرد اهداف نظام، انقلاب و توسعه کشور آماده همکاری با همه جناح‌ها و گروه‌ها است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ایام انتخابات به پایان رسیده و الان زمان همکاری و خدمت بیشتر به مردم کشور است و در این راستا همه افراد جامعه باید فارغ از فضای انتخاباتی در راه خدمت و توسعه استان همراه شده و برای برطرف شدن مشکلات تلاش مضاعفی داشته باشیم.

زمانی‌قمی بیان کرد: با توجه به اینکه اشتغال زایی در روستاها و در دهک‌های پایین و پرهیز از شعارزدگی به منظور ایجاد رفاه اجتماعی در جامعه مهم‌ترین برنامه دولت دوازدهم است باید تلاش شود تا با فرصت‌سازی شغلی، مهارت آموزی و بسط رفاه مسیر نیمه کاره دولت یازدهم تکمیل و به اتمام برسد.

وی ادامه داد: روحانی رئیس جمهوری همه ملت ایران است و مردم باید کمک کنند تا دولت مستقر شده و بتواند به وظایف خود برای اعتلا و آبادانی  ایران جامه عمل بپوشاند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که همه دولت‌ها  از نقاط قوت و ضعف‌هایی برخوردار هستند و وظیفه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران این است که با نقد سازنده و درست راه را برای اداره و پیشبرد اهداف نظام و جامعه هموارتر کنند.

زمانی‌قمی با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان گفت: مسئولان و فرماندارن باید در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه اجرایی و قابل دفاعی داشته باشند و برای اجرای هرچه بیشتر این سیاست‌ها در جامعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: در سیستم مدیریتی دولت اتفاقات جدیدی برنامه ریزی و پیاده‌سازی می‌شود و دولت وارد فصل جدیدی از خدمت خود به مردم می‌شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: هنگامی که در انجام کارها برنامه‌ریزی وجود داشته باشد مسیرهای سوء استفاده بسته می‌شود که این مهم یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید آن را به درستی اجرا کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های رونق اقتصادی دولت با رویکرد توجه به دهک‌های پایین دنبال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..