تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد ورزشی بانوان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در نشست تخصصی هیئت‌های ورزشی بانوان در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته المپیاد ورزشی بانوان امسال در اردبیل برگزار می‌شود و در این المپیاد ورزشکاران بانوان در بیش از 13 رشته ورزشی با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به این که المپیاد ورزشی بانوان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی شده است 5 استان هر کدام میزبان 3 رشته ورزشی باشند که اردبیل نیز المپیاد ورزشی در 3 رشته ورزشی ویژه بانوان را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مربی‌گری و داوری ورزش بانوان در اردبیل خبر داد و گفت: این کلاس‌ها و دوره‌ها مختص آقایان نیست و بانوان نیز می‌توانند از این ظرفیت بزرگ برای توسعه و ارتقای دانش مربی‌گری خود استفاده کنند.

بهتاج بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما توسعه ورزش بانوان است که در این زمینه برنامه‌ریزی خاصی انجام شده و سالن‌های ویژه‌ای از جمله سالن حجاب در اختیار بانوان قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: پیست دو و میدانی اردبیل با قول وزیر ورزش و جوانان راه‌اندازی می‌شود و ما این پیست را در اختیار بانوان قرار می‌دهیم تا بتوانند در ورزش دو و میدانی توانمندی‌های خود را نشان دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: نائب‌ رئیسان هیئت‌های ورزشی متولی توسعه ورزش بانوان در هیئت هستند و نیاز است مطالبات و خواسته‌های ورزش بانوان را مطرح کنند و راهکارهای اساسی در این زمینه ارائه دهند.

بهتاج افزود: امروز ورزشکاران اردبیلی توانسته‌اند در میادین ملی و بین‌المللی افتخارات زیادی برای کشورمان به دست آورده‌اند و روز به روز بر این افتخارات افزوده می‌شود و ما نیز تمام توان خود را برای حمایت از ورزش بانوان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد ورزشی بانوان در اردبیل برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..