تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیلور سویفت با این بازیگر مرد انگلیسی رابطه دارد +عکس

تیلور سویفت

تیلور سویفت خواننده زیبای سبک کانتری با بازیگر انگلسی جو آلین وارد رابطه شده است. تیلور سویفت سعی کرد که این رابطه را مخفی نگه دارد ولی نتوانست از دید رسانه ها مخفی شود. این خواننده 27 ساله چند وقت پیش با بازیگر 36 ساله ای به نام تام هیدلستون رابطه داشت که به دلایلی جدا شد.

رابطه اخیر تیلور سویفت با بازیگر انگلیسی

تیلور سویفت

تیلور سویفت با تغییر قیافه و زدن کلاه و عینک سعی داشت که رابطه جدیدش را پنهان نگه دارد ولی نتوانست از دید پاپاراتزی ها پنهان بماند. گفته میشود تیلور سویفت بقدری به این بازیگر مرد علاقه دارد که در نزدیکی این بازیگر خانه ای را اجاره کرده است.

تیلور سویفت

نکته جالب در مورد این بازیگر مرد این است که وی همچنان با پدر و مادرش در یک منزل زندگی می کند که سوژه رسانه ها شده است. وی سابقا با کالوین هریس،یکی از اعضای گروه وان دایرکشن و جک جیلنهال ارتباط داشته هست.

تیلور سویفت

عکس دوست پس تیلور سویفت 

تیلور سویفت

رابطه تیلور سویفت با این مرد بازیگر

تیلور سویفت

عکس های تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیلور سویفت با این بازیگر مرد انگلیسی رابطه دارد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..