تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: خواست ایران برای نابودی اسرائیل در دولت من اتفاق نمی‌افتد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی «اِن بی سی»، رئیس جمهور آمریکا که پس از عربستان از دیروز به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، امروز در اظهاراتی اعلام کرد: خواستِ ایران برای نابودی اسرائیل در دولت من اتفاق نمی‌ افتد.

به گزارش رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز با حضور در موزه قدس اشغالی، درباره مسائل مختلفی به اظهارنظر پرداختند.

«دونالد ترامپ» با اشاره به لزوم مبارزه مشترک با تروریسم با تکرار ادعاهای واهی باردیگر مقاومت ضدتروریستی حزب الله لبنان و جنبش حماس را تروریستی خواند.

وی در ادامه در راستای خوشنودی صهیونیست ها و بدون توجه به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران در اظهاراتی مضحک مدعی شد: آمریکا عمیقاً متعهد به بازداشتن ایران از توسعه تسلیحات هسته ای و ممانعت از کمک این کشور به تروریست ها است!

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اتحاد میان این رژیم و آمریکا این چنین سخن گفت: اسرائیل هیچ‌ گاه دوستی بهتر از آمریکا نداشته است.

وی در ادامه ادعا کرد که به دلیل تهدیدی که از سوی ایران متوجه اسرائیل و نیز اعراب است، می توان به توافق صلحی پایدار با اعراب دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: خواست ایران برای نابودی اسرائیل در دولت من اتفاق نمی‌افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..