تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب زمین‌لرزه در برخی از مدارس بجنورد جدی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسدی اظهار کرد: حدود ۵۳ درصد مدارس شهرستان بجنورد در زمین‌لرزه ۷/۵ ریشتری اخیر آسیب دیده که این میزان آسیب‌ها در پس‌لرزه‌های اخیر افزایش‌یافته، به حدی که در بعضی از مدارس خسارت‌دیده دانش آموزان امتحانات خود را در زیر چادر برگزار می‌کنند.

اسدی بابیان اینکه به دلیل جلوگیری از بروز حادثه برای دانش آموزان در کلاس‌هایی که تخریب آن‌ها بیشتر بوده است در مدارس از چادر استفاده‌شده است، تصریح کرد: در مدارسی چون بوستان ۱ و ۲ گلستان شهر، فرزانگان و استقلال باقرخان، چادر برای برگزاری کلاس‌های درس و آزمون پایان سال برپاشده است.

وی افزود: در سطح شهر بجنورد بیش از ۹۰ مدرسه و در سطح روستاها نیز بیش از ۷۰ آموزشگاه از زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌های اخیر آن خسارت‌دیده‌اند که بیشتر این خسارت‌ها شامل ترک‌خوردگی دیوارها و سقف کلاس‌ها، راهروها و همچنین خسارت به دیوار محوطه (حتی ریزش برخی از دیوارها) خسارت‌های مالی به وسایل آزمایشگاه، رایانه‌ها، کتابخانه‌ها، برق، آب، تلفن، شکستن شیشه پنجره‌ها است.

رئیس آموزش‌وپرورش بجنورد با اشاره به اینکه بیشتر خسارت مدارس این زمین‌لرزه در شهر بجنورد و روستاهای اطراف کانون زمین‌لرزه بوده است، گفت: مدارسی که در سایر مناطق شهرستان بجنورد واقع هستند خسارتی ندیده و یا بسیار ناچیز بوده که حدود ۴۷ درصد فضای آموزشی شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک مسئولان و خیرین بتوان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات مدارس خسارت‌دیده و ترمیم آن اقدام و بتوان سال تحصیلی آینده را در این مدارس با شورونشاط آغاز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب زمین‌لرزه در برخی از مدارس بجنورد جدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..