تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمارستان ۲۲۰تختخوابی خوی شهریور افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده ظهر در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی اظهارداشت: تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی از طرحهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است و از اوایل تیر تجهیز این بیمارستان آغاز و در شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان با داشتن چهار بخش تخصصی جراحی، داخلی، زنان و زایمان و بخش کودکان و نوزادان نیازهای تخصصی شهرستان را پوشش می دهد.

عیلزاده با بیان اینکه این بیمارستان در صورت بهره برداری می تواند نیاز های تخصصی شهرستان را تامین کند اضافه کرد: این طرح که هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در تیرماه بخش ساختمان آن تکمیل و تجهیز شده و حداکثر تا اوایل پاییز به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری خوی در این بازدید به مطالبات مردم شهرستان و کمبودهای موجود در زمینه بهداشت و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی و بافت بسیار قدیمی آنها، افزایش فضای درمانی یکی از مهم ترین نیازهای مردم شهرستان خوی است.

علی محمدی ایروانلو افزود: روند ساخت این پروژه اخیرأ به علت مشکلاتی در تأمین اعتبار کند شده بود که امیدواریم به برکت حضور معاون وزیر و تخصیص اعتبار نقدی، این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

سرپرست فرمانداری خوی در ادامه خواستار تسریع در روند ساخت و تجهیز آن شد تا در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای ساخت آن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکیمل آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

در حال حاضر پنج بیمارستان با ۸۰۰ تخت در شهرستانهای خوی، اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سلماس در حال ساخت است که سه بیمارستان تا پایان امسال و مابقی در سال ۹۷ به بهره برداری خواهند رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمارستان ۲۲۰تختخوابی خوی شهریور افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..