تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از گلکسی J7 مدل 2017 در کره رونمایی کرد

سامسونگ از گلکسی J7 مدل 2017 در کره رونمایی کرد

خیلی از علاقه مندان به گوشی های سامسونگ منتظر بودند تا این شرکت کره ای از گوش گلکسی J7 مدل 2017 خودش رونمایی کند. اکنون این خبر می تواند آن ها را خوشحال کند که امروز اسمارت فون موردنظرشان در کشور کره رسماً معرفی شد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

جالب است بدانید که سامسونگ نام جدید و جالبی برای این محصول که شماره مدل آن SM-J727S است، در نظر گرفته و آن چیزی نیست جز Galaxy Wide 2. البته در خارج از کره، همه قرار است آن را با همان نام گلکسی J7 مدل 2017 بشناسند.

از جمله مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند می توانیم به صفحه نمایش LCD2.5 بعدی و 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی 1280 در 720 پیکسل اشاره کنیم. پردازنده مرکزی آن هشت هسته ای با نرخ پردازش 1.6 گیگاهرتز است و یک رم 2 گیگابایتی نیز در آن قرار داده شده است. به طور کلی می توان این گوشی هوشمند را به عنوان یک محصول میان رده به حساب آورد.

GALAXY J7

سایر مشخصات فنی این گوشی شامل: 16 گیگابایت حافظه داخلی، امکان ارتقای حافظه تا 256 گیگابایت، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی. علاوه بر این، سیستم عامل نصب شده بر روی آن اندروید نوقا است.

قیمت سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017، 265 دلار اعلام شده است. البته برخی از اپراتورهای کره، قیمت آن را ارزان تر و معادل 90 دلار اعلام کرده اند. در خصوص زمان عرضه این محصول در کشورهای مختلف هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید منتظر اعلامیه رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

GALAXY
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از گلکسی J7 مدل 2017 در کره رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..