تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در سه ماهه اول 2017 صدرنشین بازار واقعیت مجازی بود

آمریکا در سه ماهه اول 2017 صدرنشین بازار واقعیت مجازی بود

بر اساس گزارش اخیر شرکت تحقیقات بازار Canalys، آمریکا در سه ماهه گذشته مقام برتر بازار واقعیت مجازی در دنیا را به خود اختصاص داد. این گزارش نشان می دهد که 40 درصد تمامی هدست های واقعیت مجازی در این سه ماهه در آمریکا به فروش رسیده اند. در این گزارش همچنین اظهار شده که آمریکا در استفاده از فناوری واقعیت مجازی در دنیا پیشرو می باشد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


در گزارش Canalys آمده است که در سه ماهه ژانویه تا مارس 2017، چهل درصد مجموع فروش هدست های واقعیت مجازی در سطح دنیا در کشور آمریکا به ثبت رسیده است. هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی با تصاحب 60 درصد بازار واقعیت مجازی آمریکا در سه ماهه اول سال 2017 رکورددار این بازار بود.


ژاپن با سهم 14 درصدی در رتبه دوم قرار گرفت. در گزارش این شرکت تحقیقاتی آمده است که از هر 10 هدست واقعیت مجازی فروخته شده در ژاپن، 9 مورد پلی استیشن وی آر است. سونی در کشور خود با تقاضای بسیار بالایی روبرو است و باید اقدامات لازم را برای تامین این تقاضا اتخاذ کند.


چین نیز با سهم 11 درصدی در رتبه سوم ایستاده است. در بازار چین، هدست های اچ تی سی با فروش 15000 واحد از هدست واقعیت مجازی Vive در صدر جدول قرار دارند.


تحلیلگران اعتقاد دارند که دنیای گیم و سرگرمی بیشترین مصرف کننده واقعیت مجازی است و کمپانی های فعال در این حوزه باید تلاش کنند فناوری واقعیت مجازی را در بخش آموزشی نیز به کار گیرند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در سه ماهه اول 2017 صدرنشین بازار واقعیت مجازی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..