تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نمایشگر اولد "استرچ&quo

نخستین نمایشگر اولد

Display Week نام رویدادی است که شاید بد نباشد به خاطر بسپارید، چرا که تولیدکنندگان مطرح آخرین نوآوری های خود را در زمینه تولید پنل ها در این نمایشگاه که در هفته ی پیش رو در کالیفرنیا برگزار خواهد شد به نمایش می گذارند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بخش نمایشگر سامسونگ احتمالا طرفداران موبایل را با معرفی نخستین نمایشگر اولد "بسط پذیر" در این کنفرانس شگفت زده خواهد کرد. به گزارش رسانه های کره ای این نمایشگر استرچ "پیشرفته ترین نمایشگر قابل انعطافی" است که تا کنون ساخته شده است.


این پنل که قرار است در رویداد Display Week معرفی شود 9.1 اینچی بوده و می توان آن را در هر دو جهت بدون آنکه تغییری در رزولوشن ایجاد شود تا حدود 12 میلیمتر خم کرد.


البته ممکن است این مقدار خم شدگی خیلی زیاد به نظر نرسد، اما باید به خاطر بسپاریم که این فناوری هنوز در مراحل اولیه توسعه و تولید قرار دارد و بدون شک در آینده پیشرفت خواهد کرد. در حال حاضر، هنوز نمی توان گفت که آیا شاهد معرفی اسمارت فونی مجهز به این نمایشگر خواهیم بود یا خیر.


یکی از نمایندگان سامسونگ دیسپلی در توضیح این فناوری گفت:

در حالیکه نمایشگر اولد قابل انعطاف فعلی فقط در یک جهت قابل انعطاف است، این نمایشگر اولد استرچ پذیر می تواند در هر جهت خم، تا و یا لوله شود.


کاربردهای احتمالی این فناوری در صنعت گجت های پوشیدنی و اتومبیل، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا خواهد بود.
این نمایشگرها ممکن است به نظر بسیار جالب بیایند، اما واقعیت این است که این فناوری هنوز برای تولید انبوه آماده نیست. اما Korea Herald از دو پنل دیگر سامسونگ که احتمالا به زودی در تولید اسمارت فون ها به کار خواهند رفت نیز نام می برد.


یک پنل اولد 3D بدون شیشه نیز احتمالا در این رویداد معرفی می شود. این نمایشگر 5.09 اینچی تجربه مولتی مدیا و واقعیت مجازی بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و می تواند تصاویر اشیای واقعی را در این پنل بطوری نمایش دهد که بر اساس محل قرارگیری بیننده متفاوت خواهد بود.


محصول دیگر سامسونگ یک نمایشگر ال سی دی 1.96 اینچی اولترا اچ دی است. این نمایشگر با رزولوشن 3840 در 2160 به دلیل کوچکی سایز تراکم پیکسلی معادل 2250ppi را ایجاد می کند. برای مقایسه، بد نیست بدانید که نمایشگر گلکسی اس 8 از تراکم پیکسلی متوسطی برابر با 570 پیکسل در اینچ برخوردار است.


کاربرد این نمایشگر اولترا اچ دی عمدتا با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مرتبط است. البته برای استفاده از این نمایشگرها در اسمارت فون ها تغییراتی اساسی در فناوری باتری ها نیز ضروری است، چرا که مصرف انرژی این نمایشگرها می تواند بسیار زیاد باشد.

سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نمایشگر اولد "استرچ&quo»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..