تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش تیم تنیس روی میز ایران با سرمربیگری مربی کردستانی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛تیم تنیس روی میز ایران با کسب دو نشان طلا و نقره با سرمربیگری جمیل لطف الله نسبی مربی کردستانی بر بام بازی‌های کشورهای اسلامی باکو ایستاد و عنوان نخست را بدست آورد.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان در بخش آقایان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری ورزشکاران بخش زنان ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها هستند.

در پایان رقابت‌های بخش انفرادی، نوشاد عالمیان نشان طلا را برگردن آویخت و برسکوی نخست ایستاد و نیما عالمیان نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

در بخش تیمی، تیم ملی ایران سکوی اول را فتح کرد و جایگاه نخست را از آن خود کرد، کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

جمیل لطف الله نسبی مربی بادانش کردستانی و مدرس بین المللی، تحت عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کاروان کشورمان را در بخش آقایان هدایت و به این افتخار ستودنی دست پیدا کرد.

این مربی سنندجی نیز از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهده‌دار است و در المپیک 2016 ریو تیم کشورمان را همراهی کرد.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بخش زنان نیز عنوان اول را بدست آورد، آذربایجان دوم شد و تیم ترکیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ در تنیس روی میز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز شد و شامگاه روز یکم خرداد ماه با افتخار آفرینی ورزشکاران ایرانی پایان یافت.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش تیم تنیس روی میز ایران با سرمربیگری مربی کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..