تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرمسئول روزنامه ولایت به دادسرای قزوین احضار شد

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111904

دادستان قزوین از احضار مدیرمسئول روزنامه ولایت و برخورد دادستانی با تبلیغات توأم با توهین به مسئولان نظام توسط این روزنامه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ درپی اعتراض به درج مطلب موهون روز گذشته(دوشنبه) روزنامه ولایت قزوین با عنوان «همسایه طبقه بالا» سید عبدالعظیم موسوی به دادسرا احضار و توسط دادستان  قزوین مورد بازجویی قرار گرفت. 


گفتنی است؛ این داستان که در قالب داستانکی سمبولیک پیام خود را به مخاطب القا می‌کند به قلم «لیلی مشرقی» و در صفحه آخر روزنامه ولایت با عنوان «همسایه طبقه بالا» چاپ و منتشر شده است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان، از احضار مدیرمسئول روزنامه ولایت و برخورد دادستانی با تبلیغات توأم با توهین به مسئولان نظام توسط این روزنامه خبر داد.

وی عنوان کرد: با کمال تاسف این روزنامه تنها چند روز از زمان برگزاری انتخابات سپری نشده، مطلبی را منتشر کرده که توهین به مقدسات نظام، فضاسازی علیه نظام و دفاع و تطهیر سران فتنه از فحوای آن برداشت می‌شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرمسئول روزنامه ولایت به دادسرای قزوین احضار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..