تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام 250 عملیات توسط آتش نشانان قزوینی+تصاویر

ساعت: 15:30 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111881

آتش نشانان قزوین در اردیبهشت ماه امسال در 250 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین گفت: تماس‎های مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در اردیبهشت ماه سال 1396، آتش نشانان را به  250  عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند. 


وی در ادامه بیان کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت مربوط به تصادف یا واژگونی خودرو 13 مورد، حریق منزل مسکونی و مغازه 22 مورد، حریق خودرو 11 مورد، حریق شرکت 3 مورد، افکن زمین و ریزش چاه 15 مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 39 مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکونی 16 مورد، مشاهده و گیر کردن حیوانات وحشی 40 مورد، آتش سوزی سطل زباله ضایعات و علف های هرز 27 مورد، 7 مورد خارج کردن حلقه انگشتری و 57 مورد حوادث دیگر رخ داده که آتش‌نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به کاهش خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند. 


این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه گستره فعالیت‌های این سازمان صرفاً مهار آتش سوزی نیست، تصریح کرد: آتش‌نشانان ایستگاه‌های 8 گانه قزوین به تمامی حوادث امداد و نجات و اطفاء حریق در حوزه شهری و حتی در بعضی موارد "به واسطه درخواست کمک از شهرهای استان" درحوزه برون شهری نیز خدمت رسانی می‌کنند.


وی رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث موثر دانست و تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم از اشغال کردن بی مورد شماره تلفن 125 آتش نشانی به طور جدی خودداری کرده و در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی، با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس حاصل کنند. 


ذوالقدر در پایان از شهروندان و همه رانندگان درخواست کرد: در موقع بروز حادثه و شنیدن صدای آژیر خودروهای آتش نشانی، بلافاصله با بازکردن مسیر نسبت به تسریع در عملیات اطفای حریق با ماموران این سازمان همکاری کرده و از تجمع بی مورد در محل وقوع حادثه به طور جدی خودداری کنند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام 250 عملیات توسط آتش نشانان قزوینی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..