تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی زنجان/ آزادراه زنجان – قزوین دارای بیشترین تردد

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111757

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:بیش از 8 میلیون تردد در اردیبهشت ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا؛ ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با 58 دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان، در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 8 میلیون و 278 هزار و404 تردد وسیله نقلیه در 29 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان زنجان (58 مسیر بصورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است.

وی افزود: در این مدت تعداد ترددها در جاده های کشور حدود 484 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه 21 ام کشور را داراست.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با 436 هزار و618 تردد و محور ابهر- خرمدره با389 هزار و617 تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود  با 174 هزار و 42 جابجایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:25 درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است که برابر با تردد دو میلیون و 148 هزار و512 وسیله نقلیه سنگین است.

این مسئول بیان داشت: در حالیکه میانگین کشوری 16درصد بود و استان زنجان در رتبه 7 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ها قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه میانگین کارکرد دستگاه های ترددشمار در این مدت 98 درصد بوده‌ است،افزود:میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای استان در این مدت، 205 وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است.

دست نشان بیان با اشاره به اینکه میانگین کشوری این نرخ در این مدت 345 وسیله نقلیه است،افزود: استان زنجان در خصوص نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی، رتبه 21 را در کشور داراست و بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان – قزوین (خروجی استان) با 636 تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محورگرماب – زرینه رود با 23 تردد در ساعت صورت گرفته است.

دست نشان یادآورشد:با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در آزادراه های استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت  آزادراه زنجان- قزوین و آزادراه زنجان- تبریز می شود 3 میلیون و 833 هزار و546 تردد است که حدود 46 درصد از کل تردد در محورهای استان محسوب می شود..

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی زنجان/ آزادراه زنجان – قزوین دارای بیشترین تردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..