تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه کن کردن بیسوادی در نقده ۱۰ سال طول می کشد

ساعت: 11:15 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111536

در حالیکه آموزش و پرورش نقده در سال ۹۲ اعلام کرده آماده برگزاری جشن سوادآموزی است در تازه ترین اظهار نظر گفته شده ریشه کردن کردن بیسوادی ۱۰ سال طول میکشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،سلطانی سرپرست آموزش و پرورش نقده میگوید در حال حاضر در این شهرستان ۳ هزار بیسواد وجود دارد که عمدتا بین ۱۰ تا ۵۰ سال سن دارند.

وی افزوده هر سال ۳۰۰ نفر از این تعداد تحت آموزش قرار میگیرند.

سال گذشته میزان بیسوادی در نقده به بیش از ۳ هزار نفر میرسید.

با استناد به گفته های سرپرست آموزش و پرورش نقده دست کم ۱۰ سال طول میکشد تا بیسوادی در این شهرستان کاملا ریشه کن شود.

گفتنی است آموزش و پرورش نقده قول داده بود که در سال ۹۲ جشن سوادآموزی برگزار کند اما در آماری که در سال ۹۴ داده شد هنوز ۲۰درصد از مردم بیسواد بودند.

شهرستان نقده بعد از ارومیه دومین شهر باسواد آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه کن کردن بیسوادی در نقده ۱۰ سال طول می کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..