تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از شیخ ساده لوح تا اعدام های سال ۶۷

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111480

شکر میکنیم خدا رو که عنایت کرد تا با اعتقاد و آگاهی و منطق به کسی رای بدهیم که فردا پیش امام و خون شهدا شرمنده نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، بعد از فعالیت مستمر و نفس گیر بالاخره انتخابات برگزار و تمام شد.تبریگ میگویم به جناب روحانی و طرفدارانش و ملت شریف ایران،منتهی حرف هایی هم دارم که آن را صریح بیان میکنم:

شکر میکنیم خدا رو که عنایت کرد تا با اعتقاد و آگاهی و منطق به کسی رای بدهیم که فردا پیش امام و خون شهدا شرمنده نباشیم.ما موظف به انجام تکلیف بودیم که بحمدالله در حد توان انجام دادیم ولی نتیجه دست خداست.
خدایا سپاس که با افتخار از کسی حمایت کردیم که حتی یه لکه ننگ فساد و رانت و اختلاس در زندگی خود و خانوادش نداشت.کسی که سینه ای پر از حرف داشت در مورد پرونده های قضایی جناب شیخ و نامزد پوششی اش ولی مصلحت و منافع مردم را بر رای و نفع شخص ترجیح داد.
با افتخار میگویم که از کسی حمایت کردیم که بخاطر رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده نکرد مثل بعضی ها نبود که برای رسیدن به هدف از هر کار کثیف و غیراخلاقی دریغ نکردند.مگر یه رای چقدر ارزش دارد که بخاطر آن طرف مقابل را مورد شدیدترین آماج توهین و تهمت قرار دادند.
شیخ حسن با استفاده از اتاق فکر اپوزسیونی خود به راحتی حکم امام در مورد اعدام‌های سال ۶۷ را با وقاحت تمام مطرح و زیرسوال برد و همان حرف هایی را زد که شیخ ساده لوح و لیبرال مسلک #به گفته امام که آلت دست منافقین بود را میزد.
با استفاده از اتاق فکر لندن نشین خود عمدا و فقط بخاطر جمع آوری رای موضوع مالیات آستان قدس را مطرح کرد در حالیکه خود شیخ حسن هم به خوبی میداند که بدستور امام و آقا آستان قدس از مالیات معاف شده است کسی نیست بگوید چرا با اطرافیان و دوستان اشراف زده و مختلس خود که فرار مالیات دارند برخورد نمیکنید؟
بخاطر رای بصورت غیرقانونی به ۶ میلیون از کسانیکه یارانشان قطع شده بود دوباره یارانه پرداخت کرد یارانه سه دهک پایین رو فقط و فقط بخاطر رای افزایش داد در حالیکه همین طرح رو آقای رییسی مطرح کرد ولی شیخ ایراد میگرفت که از کجا منابعش رو تامین میکنی کسی نیست بگوید که شیخا از همان جاییکه شما تونستید یارانه قطع شده ۶ میلیون و سه دهک پایین رو بدهید از همان راه تامین میشد.
بخاطر رای بارها و بارها دارودسته اش به امام رضا توهین کردند و خود نیز در بوق و کرنا کرد که امام رضا را برایمان بگذارید ولی در یک اقدام بی سابقه بیت امام و حتی فرح پهلوی رو هم بکار گرفت.
بخاطر رای از بیت المال به تمام دهیاران کشور وام ۱۰ میلیونی بلاعوض پرداخت کرد و قول استخدام همه آنها را داد در حالیکه چندین ملیون جوان بیکار در کشور داریم چرا این جوانان را استخدام نمیکند؟
بخاطر رای و ترس از رقیب در ۱۵۰ روستا اصلا صندوقی برده نشد تا انتخاباتی برگزار نشود در بعضی شهرها انتخابات بدلیل نبود تعرفه ظهر تمام شد در بعضی شهرها مردم ساعت ها در صف ایستادند و از شناسنامه های آنها سواستفاده شد نزدیک به ۵میلیون تعرفه بدون مهر باطل اعلام شد در یکی از استان ها یهویی ۴۵۰ بسته تعرفه مفقود شد.آیا این کارها جز اینکه بخاطر بالا بردن رای خود و کم کردن رای رقیب باشد هدف دیگری داشت؟
بخاطر رای از تمامی امکانات دولتی و از بودجه بیت المال استفاده شد استاندار و فرماندار همدان در بین مردم کارت هدیه و پول نقد پخش کردند به ستادها و بنرهای طرف مقابل حمله کردند تمامی وزرا و استانداران و فرمانداران و بخشداران به صورت آشکار و غیرقانونی تبلیغ شیخ را میکردند در حالیکه سید عزیز حتی یک ریال هم از بودجه و امکانات آستان قدس استفاده نکرد و تمام بار مسئولیتی را در این مدت هم به قائم مقام سپرده بود.

جنس شیخ حسن و جریان اصلاح طلبان و اعوان و انصارشان طوری ست که اگر کاری به نفع آنها باشد و افرادی از منافع آنها صحبت کنند میشوند آدم خوب ولی اگر خلاف فکر و حرف انها چیزی بگویند میشوند بی شناسنامه افراطی بی هویت بی سواد و آدم بده
این جریان بخاطر رای حتی به امیر تتلو هم رحم نکردند و بشدت بر او تاختند.امیر تتلویی که به پیشنهاد و با اختیار خود رفت و دیدار کرد با آقای رییسی .خواننده ای که طبق گفته های خود توبه کرده و دل در گرو انقلاب دارد ولی این جماعت از خدا بی خبر او را آماج تندترین تهمت ها و تمسخرها قرار دادند کسی نیست بگوید مگر شما چکاره هستید که به خود اجازه میدهید گذشته یه شخص رو واکاوی کنید و آن را در شبکه های اجتماعی پخش کنید مگر نعوذبالله خدا هستید که در مورد جماعت قضاوت میکنید خدا ازتان نگذرد چرا عیب ها و گناهان و بی اخلاقی ها و اختلاس های خود را نمیبینید؟
کسی نیست بگوید جناب شیخا و وزیر فخیمه فرهنگ زمانیکه امیرتتلو در سال ۸۸ برای موسوی فتنه گر و خائن خوانندگی کرد آدم خوبی بود ولی الان….
این را بدانید که خدا از مطربان و عرق خواران میگذرد ولی بعید است از رانت خواران و نجومی بگیران و اختلاس گران که کرور کرور حق الناس بر گردن دارند بگذرد.تتلو شرف دارد بر امثال وزیری که دخترش البسه قاچاق میکند تا هموطنانش رو بیکار کند.
کسی نیست بگوید چرا زمانیکه شادی صدر وطن فروش و ضدانقلاب ‌که رسما به امام حسین توهین کرد از شما حمایت کرد و یا جیسون رضائیان جاسوس و خواننده های لس آنجلسی از شما حمایت کردند کسی نبود چیزی بگوید؟
یه رای ارزش این همه دروغ و دغل بازی ها و فریب ها را نداشت.
جناب رئیس جمهور مثل ۴سال ادبیات زشت گذشته خود دوباره طرفداران رقیب خود را جنگ طلب،خشونت طلب و تندرو خطاب کرد شیخا ما ۱۶ میلیون جنگ طلب و تندرو در انتخابات رای نیاوردیم ولی تابع قانون بودیم و شهر هم در امن و امان ماند ولی سال ۸۸ شما بظاهر صلح طلبان و متمدنین وطرفداران تان و باغی انقلاب و آن دو فتنه گر و دارودسته شان که ۱۳ میلیون بودید زمانیکه رای نیاوردند هشت ماه در کشور جنگ داخلی شد.
شیخ حسن میگفت که اگر ما سر کار بمانیم سایه جنگ از سر کشور برطرف خواهد شد ولی هنوز جوهر رای مردم خشک نشده ترامپ به عربستان سفر میکند و قرارداد ۱۱۰میلیارد دلاری تسلیحاتی جهت مهار ایران منعقد میکند این بود پاسخ دیپلماسی ذلیلانه و لبخند آقایان که ادعا دارن دنیا دنیای گفتمان و مذاکره هست نه موشک.نتیجه ۴ سال اعتماد و لبخند به آمریکا این شد که ترامپ دیوانه ایران را مسئول بی ثباتی در منطقه اعلام کرد مثل زمان باغی انقلاب که نتیجه اعتماد شد محور شرارت گرفتن ایران.تبریک میگویم به سیاست #اشداءعلی #الخودی و #رحماء علی #الدشمن آقایان.
آقایان این را آویز گوشتان نمایید و بدانید که دنیا حساب و کتابی دارد و روز تقاصی هم هست.شما که از بزرگتان #عالیجناب #سرخ #پوش #جناب #هاشمی #رفسنجانی که بزرگتر نخواهید بود.
یقین دارم که این اتفاقات و عدم انتخاب نامزد انقلابی ما امتحان الهی ست خدا میخواهد جریان بنی صدرها دوباره تکرار شود خدا میخواهد ناکارآمدی و خیانت های این دولت دوباره برای مردم تکرار و آشکار شود و مردم خود آن را کنار زنند.
ما از رای خود پشیمان نیستیم و محکم پای آن میایستیم به قول دکتر جلیلی کار ما تازه شروع شده است .بحول و قوه الهی جهادی و انقلابی کار و خدمت خواهیم کرد برای مردم و برای مقابله با جریان لیبرال و اسلام رحمانی آقایان و پیروزی جریان انقلابی و اسلام ناب.

*حسین کیقبادی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از شیخ ساده لوح تا اعدام های سال ۶۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..