تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوم خرداد مظهر اقتدار و مقاومت ملت ایران بود

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111646

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد گفت: اخلاص، معنویت و امداد الهی مهمترین عامل موفقیت در فتح خرمشهر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو با نیریمیز سوم خرداد را مظهر اقتدار و مقاومت ملت و سالروز دلاور مردی و ایثار شهیدان استقامت و پایداری ملت ایران دانست و اظهارکرد: فتح خرمشهر ثابت کرد معنویت و ولایتمداری نیروهای مسلح ایران عامل این پیروزی بزرگ و ماندگار فتح خرمشهر شد.

 

وی با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد، تأکید کرد: همیشه ما نباید صرفاً به تجهیزات نظامی برای رسیدن به اهداف خود متکی و یا مغرور شویم، چراکه بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه‌ها معنویت و امداد الهی بوده و خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام احدی با تأکید بر اینکه خون شهدا بود که خرمشهر را آزاد کرد، افزود: آزادسازی خرمشهر با از خودگذشتگی ملت ولایتمدار و خدای ما در تاریخ رویداد‌های بی‌نظیر الهی ثبت و ضبط شد.

 

وی، اتحاد و توسل به اهل بیت(ع) و پیروی مردم ایران از ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس را از کلیدی‌ترین مؤلفه‌ها در اقتدار و پیروزی اسلام انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهانی برشمرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نیر در ادامه گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دنیا را به هم ریخت و نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی تمامی نقشه های غرب در جهت استعمار نوین را به هم زد و چشم جهان را به نور اسلام روشن کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوم خرداد مظهر اقتدار و مقاومت ملت ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..