تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از 5 والیبالیست گلستانی برای شرکت در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111864

پنج والیبالیست ساحلی باز گلستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی مسکو دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از روز (یکشنبه) در زمین ساحلی بابلسر استان مازندران با حضور 6 بازیکن آغاز شد و به مدت هشت روز تا هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت .

رحمان رئوفی، بهمن سالمی ، آرش وکیلی، آق محمد سلاق و عدالحامد میرزاعلی پنج ساحلی باز گلستانی در کنار عباس پورعسگری از رامسردیگر بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند.

رضا نائینی به عنوان مربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی و اسماعیل عباسی به عنوان کمک مربی اردو، بازیکنان را در این تمرینات همراهی می‌کنند.

والیبال ساحلی ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات جهانی سه ستاره که از 10 تا 14 خردادماه در مسکو برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از 5 والیبالیست گلستانی برای شرکت در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..