تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه اعتراض کاندیداهای شورای شهر بجنورد ۵ روز دیگر اعلام می شود

ساعت: 14:25 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111651

دبیر ستاد انتخابات شورای اسلامی شهربجنورد گفت: نتایج اعتراضات کاندیداهای شورای شهر بجنورد که نسبت به روند اجرای انتخابات اعتراض داشتند پس از 5 روز اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک ، محمدرضا معموری، دبیر ستاد انتخابات شورای اسلامی شهربجنور با اعلام این خبر افزود:  طبق قانون تمام کاندیداهای معترض به برگزاری انتخابات تا 488 ساعت پس از اعلام نتایج حق دارند نسبت به برگزاری روند انتخابات اعتراض کنند.

وی افزود: هیئت اجرایی پس از جمع بندی اعتراضات آن را به هیئت  نظارت می فرستد  و این هیئت مهلت دارد تا پس از 5 روز نتیجه بررسی اعتراضات را اعلام کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بجنورد بدون اشاره به تعداد کاندیداهای معترض گفت: تعداد کاندیداهای معترض به روند انتخابات نسبت به 175 کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بجنورد آمار بالایی نیست.

معموری، اعتراض نسبت به شیوه برگزاری انتخابات الکترونیک، تبلیغات بر له یا علیه کاندیداها را از جمله موارد مطرح شده از سوی کاندیداها اعلام کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این اعتراضات ممکن است سبب ابطال انتخابات شورا در این حوزه انتخابیه شود، گفت: ابطال انتخابات زمانی اتفاق می افتد که تخلفات سازمان دهی شده محرز باشد در حالی که با توجه به برگزاری انتخابات الکترونیک در این شهر کوچکترین خطاها رصد می شد.

وی تاکید کرد: به دلیل عدم آشنایی برخی از افراد با قوانین و روند برگزاری انتخابات ذهنیت هایی ایجاد شده که با بررسی تک تک اعتراضات به شبهات پاسخ داده می شود.

دبیر ستاد انتخابات شورای اسلامی شهربجنورد خاطرنشان کرد: اختلالی در وارد شدن کد چند تن از کاندیداها ایجاد شده بود  که با هماهنگی هایی که انجام شد، این مشکل برطرف شد و این افراد هم اکنون اعتراضی نسبت به این موضوع ندارند.

گفتنی است، رسانه های خراسان شمالی از اعتراض 36 کاندیدای شورای اسلامی بجنورد نسبت به روند برگزاری انتخابات شورای شهر بجنورد با امضای طوماری 16 بندی خبر دادند.

تأخیر در برگزاری انتخابات شورا به دلیل وارد نشدن کد یکی از کاندیداها، خرید و فروش رأی و تبلیغ کاندیداها در زمان برگزاری انتخابات، اعتراض نسبت به اینکه در برخی از شعبات به ویژه حواشی شهر تا ساعت 13 افراد نمی توانستند به کاندیداهای خود رأی بدهند، شروع به کار مجدد صندوق های رأی پس از گذشت چند ساعت از آغاز رأی گیری و از بین رفتن آرا پیش از آن  و ارائه لیست منتخب از طرف یکی از اعضای هیئت اجرایی و تبلیغ وی علیه برخی از کاندیداها و پلمب نبودن برخی از صندوق های رأی از موارد این طومار بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه اعتراض کاندیداهای شورای شهر بجنورد ۵ روز دیگر اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..