تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چابهار پایین ترین رتبه کشوری در فضای آموزشی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار،نیکشهر،کنارک و قصرقند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، افزود: چابهار پایین ترین رتبه کشوری را در شاخص آموزشی کشور  را  دارد به طوری که در شهر چابهار که مردم و مسئولان  آن را مراکز تحول اقتصادی منطقه می دانند،شاخص فضای آموزشی برای هر دانش آموز 48 سانتیمتر مربع است.
 

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه بنده صدها مدرسه فرسوده و استجاری،تخریبی دارد؛لذا شهرستان های چابهار،کنارک ،نیکشهر و قصرقند  نیازمند 5700 کلاس درس هستند تا شاخص  فضای آموزشی ما به متوسط  کشوری نزدیک شود.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چابهار پایین ترین رتبه کشوری در فضای آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..