تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه طرحی جایگزین دوره ضمن خدمت برای معلمان ابتدایی

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ارائه طرحی جایگزین دوره ضمن خدمت برای معلمان ابتدایی/ تغییر در میزان شهریه مدارس ابتدایی شاهدرضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه‌های توانمندسازی علمی و اجتماعی معلمان دوره ابتدایی اظهار داشت: با توجه به اینکه محور اصلی تمام فعالیت‌ها در آموزش ابتدایی جلوگیری از تمرکز گرایی در ستاد و تفویض اختیار به مدیران مدارس است، در حال حاضر طرح کارآمد مسیر مطالعاتی خود را کامل می‌کند تا به عنوان یک اقدام جامع جایگزین کلاس‌های بی ثمر ضمن خدمت شود.

 
وی ادامه داد: براساس این طرح توانمند سازی مدیران با تکیه بر یافته‌های علمی و دیدگاه‌های درس پژوهی درنظردارد تا آموزش‌های لازم را درخصوص دانش، نگرش و مهارت‌های مورد نیاز آموزگاران از طریق مدیران در مدارس به صورت منعطف و با استفاده بهینه از خرد جمعی گفت: فضای گفت وشنود با محوریت نیازهای اصلی هر معلم در مدرسه فراهم شود.
 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش افزود: در طرح کارآمد رویکرد تمرکزگرایی و مشارکت محوری موردتوجه است و روایت نقش مهمی را در گفت‌وگوهای معلمان با یکدیگر ایفا می‌کند.
 
حکیم زاده تصریح کرد: طرح کارآمد ازاین طریق موجب شده تا کلیشه کلاس‌های ضمن خدمت شکسته شود ومدارس به صورت قاعده‌مند واصولی با مشارکت خود آموزش‌های مورد نیاز را دریافت کنند.
 
وی در خصوص تغییرات در روند ثبت‌نام دانش آموزان ابتدایی به ویژه درپایه اول گفت: امسال تغییرات چندانی در این روند وجود ندارد و ثبت نام براساس آیین نامه اجرایی مدارس صورت می‌گیرد.
 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش یادآورشد: البته تغییرات جزیی در میزان شهریه مدارس شاهد بوده است که نحوه ثبت نام و شرایط از طریق بخشنامه و تفویض اختیار به استان‌ها اعلام شده و آموزش و پرورش در این زمینه رضایت اولیای دانش آموزان را در اولویت قرار داده است.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه طرحی جایگزین دوره ضمن خدمت برای معلمان ابتدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..