تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از گلکسی Wide 2 با پردازنده 8 هسته‌ای و اندروید نوقا رونمایی کرد

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. گلکسی Wide 2 که دراصل جایگزین دستگاه گلکسی Wide محسوب می‌شود، از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد.

این مدل دارای ابعادی برابر با 151.5 در 76.4 در 8.6 میلی‌متر بوده و 170 گرم وزن دارد. 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 و باتری 3300 میلی‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

گلکسی Wide 2

درحال‌حاضر گلکسی Wide 2 تنها در کشور کره‌جنوبی در دسترس بوده و از طریق اپراتور مخابراتی SK Telecom با قیمت 265 دلار به‌فروش می‌رسد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از گلکسی Wide 2 با پردازنده 8 هسته‌ای و اندروید نوقا رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..