تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروهی از نویسندگان ورزشی پاکستان به ایران سفر می کنند

به گزارش ایرنا، 'امجد عزیز مالک' که تابعیت پاکستانی دارد، روز سه شنبه در ملاقات با محمدباقر بیگی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر پیشاور پاکستان همچنین اعلام کرد که اتحادیه آسیایی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همچنین قصد دارد برنامه ای برای سفر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان ایران به پاکستان تنظیم کند.
در ملاقات امجد عزیز مالک با سرکنسول ایران در پیشاور، همچنین راه های تقویت ارتباطات میان بخش های ذیربط در دو کشور در چهارچوب اتحادیه مذکور مورد تبادل نظر قرار گرفت.
دبیرکل شاخه اتحادیه آسیایی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران، اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید ریاست جمهوری وی روابط دو کشور با شکوه بیشتری تداوم یابد.
بیگی نیز ضمن ابراز خوشحالی نسبت به مناسبات مسئولین ورزشی دو کشور و به ویژه همکاری آنان در چارچوب اتحادیه مذکور، اظهار امیدواری کرد که مناسبات میان دو کشور به نحو احسن و بر اساس منافع مشترک در دوره جدید ریاست جمهوری، تداوم یابد.
آساق**1723 - انتشار دهنده: محمدرضا منافی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروهی از نویسندگان ورزشی پاکستان به ایران سفر می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..