تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی از سوی هواداران

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال؛در این نشست که روز سه شنبه با حضور اکثریت اعضای هیأت مدیره در ساختمان مرکزی این جمعیت برگزار شد، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از خدمات و زحمات این جمعیت با اشاره به مشکلات فوتبال کشور و مقایسه آن با کشورهای پیشرفته فوتبال گفت: فلسفه به وجود آمدن سازمان های مردم نهاد این بود که از حجم کار دولت ها کاسته شود تا این سازمان ها بتوانند باری از دوش وزارت خانه ها و ادارات دولتی بردارند.
وی افزود: حضور فعال این جمعیت در قالب همیاران هوادار در تمامی مسابقات ملی و باشگاهی در کمک به عوامل اجرایی و فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ و نیز برگزاری هیأت مذهبی جامعه اسلامی با اهداف فرهنگی در فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد و راه موفقیت این جمعیت حضور افراد با تجربه و آگاه همراه با جوانان توانمند و با انگیزه است که به صورت داوطلبانه به مسایل فرهنگی فوتبال و تماشاگران کمک می کنند.
دراین نشست همچنین محمدرضا تهرانی رئیس هیأت مدیره جمعیت هواداران با بیان اهداف و عملکرد این جمعیت خواستار توجه بیشتر فدراسیون فوتبال به خواسته ها و مشکلات این جمعیت شد.
ساسان طاهری مسئول فرهنگی و کانون هواداران فولاد خوزستان و عضو هیأت مدیره این جمعیت نیز به نمایندگی از کانون هواداری شهرستانها پیرامون مسائل و مشکلات رفاهی تماشاگران که گاهی باعث بروز پرخاشگری و خشونت می شود و همچنین رسول امین جواهری مدیرعامل جمعیت درخصوص حضور فعال همیاران هوادار در جشن های قهرمانی تیم های پرسپولیس در تهران، پارس جنوبی در عسلویه و نفت تهران در خرمشهر مطالبی را مطرح کردند.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی * 1528 * 1701
خبرنگار: حسن تمیمی* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی از سوی هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..