تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس فدراسیون قایقرانی: خوزستان منابع آبی بی شماری برای توسعه قایقرانی دارد اما برای پیشرفت نیازمند حمایت است

به گزارش ایرنا ‌غلامرضا امینی روز سه شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیات قایقرانی خوزستان اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته آن گونه که انتظار می رفت به رشته قایقرانی در خوزستان توجه نشده و آن را در بسته ورزشی استان قرار نداده اند و همین امر باعث شده که این استان باظرفیت های بالایی که در رشته قایقرانی دارد نتواند جایگاه خوبی را در کشور به خود اختصاص دهد.
وی افزود: اکنون باتوجه به نگاه ویژه اداره ورزش و جوانان استان به این رشته و برنامه ریزی لازم برای تاسیس نخستین مدرسه تخصصی قایقرانی در استان می توانیم چشم انداز خوبی را برای این رشته در خوزستان پیش بینی کنیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: در حال حاضر رشته قایقرانی ایران در سطح جهان دارای 120 مدال رنگارنگ است که همین امر نشان دهنده توانایی بالای نمایندگان ما در رقابت های بین المللی است.
وی بیان کرد:اکنون قایقرانان ما در بخش بانوان هیچ محدودیتی برای حضور در رقابت های بین المللی نداشته و تاکنون در رقابت های بین المللی افتخارات بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.
امینی تصریح کرد: این فدراسیون هیچ مشکلی نیز از نظر مالی ندارد و اعتبارات لازم برای پیشرفت و ارتقای سطح این رشته در استان ها را در اختیار دارد اما تخصیص این اعتبارات نیازمند برنامه ریزی دقیق و بلندمدت از سوی استان ها است.
وی ادامه داد: جمعی از استان ها از نظر تجهیزات با مشکلاتی مواجه هستند که باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته می توانیم اعتبارات لازم را برای تهیه این تجهیزات در اختیار آن ها قرار دهیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:خوزستان از منابع آبی بیشتری نسبت به سایر استان ها برخوردار بوده و بی شک با حمایت های فدراسیون می تواند جایگاه خود را در کشور ارتقا دهد.
وی بیان کرد: استان خوزستان دارای منابع آبی و نیروی انسانی توانمندی است و نخستین دوره مربیگری قایقرانی نیز در سال 74 در این استان برگزار شده است .
رئیس فدراسیون قایقرانی بیان کرد:‌ اکنون 120 ورزشکار در اردوهای تیم ملی حضور دارند که متاسفانه خوزستان به رغم ظرفیت هایی که دارد تنها یک نماینده در اردوی تیم ملی دارد که امید است با برنامه ریزی های صحیح بر تعداد این ورزشکاران ملی پوش افزوده شود.
7152 /6002خبرنگار: محمدرضاخبازان/انتشاردهنده :کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس فدراسیون قایقرانی: خوزستان منابع آبی بی شماری برای توسعه قایقرانی دارد اما برای پیشرفت نیازمند حمایت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..