تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: خودم و شاگردانم از روی نیمکت بچه‌ها را تشویق می‌کنیم/ با هموطنم در العین رابطه خوبی ندارم!

برانکو: خودم و شاگردانم از روی نیمکت بچه‌ها را تشویق می‌کنیم/ با هموطنم در العین رابطه خوبی ندارم!

روزنامه خبرورزشی نوشت: در آستانه دیدار امروز پرسپولیس، شنیدن تازه‌ترین حرف‌های برانکو ایوانکوویچ خالی از لطف نیست.

بازی در غیاب هواداران پرسپولیس سخت نیست؟
خیلی سخت است. هواداران پرسپولیس یار دوازدهم ما هستند و جای‌شان خیلی خالی است اما مطمئن هستم شاگردانم جای خالی این تماشاگران را پر می‌کنند.

چه‌جوری؟!
خودم و بقیه شاگردانم از روی نیمکت بچه‌های داخل زمین را تشویق می‌کنیم. می‌خواهیم جوری بازی کنیم که طرفداران پرسپولیس از پای تلویزیون لذت ببرند.

مهدی طارمی را به کنفرانس خبری آوردید تا به او روحیه بدهید؟
طارمی روحیه دارد. او آقای گل آسیاست و مطمئن هستم امروز هم گل می‌زند تا برنده از زمین خارج شویم.

ولی لخویا هم تیم آسانی نیست.
می‌دانم بهترین خط حمله را دارد و مدافعان توانمندی هم در ترکیب خود می‌بیند اما بازیکنان ما کیفیت خود را برابر الهلال و الریان که قهرمانان عربستان و سال گذشته قطر بودند، نشان دادند. الوحده را هم بردیم که قهرمان جام‌حذفی امارات است. پرسپولیس هم قهرمان ایران است و این را فراموش نکنید.

یوسف العربی بهترین گلزن لیگ قطر را می‌خواهید چطور مهار کنید؟
تا جایی که شنیده‌ام یوسف العربی به بازی با ما نمی‌رسد و یکی دیگر جایگزین او می‌شود. من نگران یوسف العربی نیستم، لخویا باید نگران آقای گل آسیا باشد که در تیم پرسپولیس بازی می‌کند.

قبول دارید لخویا منطقی‌تر از الریان بازی می‌کند. این تیم هیچ شکستی در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله در گروهی نداشته است.
صددرصد، گفتم که لخویا تیم خوبی است که محکم و به قول معروف جنگنده، فوتبال بازی می‌کند. اگر بتوانیم در نیمه اول برنده از زمین خارج شویم، کارمان در نیمه دوم راحت‌تر می‌شود.

البته گل نخوردن در خانه هم خیلی مهم است. خط دفاع و بیرانوند را توجیه کرده‌اید؟
بازیکنان ما همگی توجیه و حرفه‌ای هستند. خودشان می‌دانند گل خوردن در استادیوم آزادی چه مشکلاتی ممکن است برای‌مان ایجاد کند. بنابراین سعی می‌کنیم ضمن گل نخوردن، گل هم بزنیم. البته بازی راحتی پیش رو نخواهیم داشت.

بازیکن مصدوم ندارید؟
به غیر از کمال کامیابی‌نیا که به تازگی شانه خود را جراحی کرده است، دیگر هیچ بازیکن مصدومی نداریم. همه بچه‌ها با آمادگی کامل به مصاف لخویا خواهند رفت.

هواداران پرسپولیس بارها دیده‌اند تیم محبوب‌شان به مرحله یک‌هشتم رسیده و سپس حذف شده است. این بار چنین اتفاقی نمی‌افتد؟
غیبت تماشاگران ما واقعاً سخت و تأسف‌برانگیز است. اگر آنها بودند، با قاطعیت بیشتری حرف می‌زدم اما من و شاگردانم تمام تلاش خود را به خرج می‌دهیم که در لیگ قهرمانان آسیا زنده بمانیم. ان‌شاءا... که با ارائه یک بازی خوب و منطقی به این هدف برسیم.

خبر دارید علیرضا منصوریان به تازگی چه اظهارنظری داشته است؟
چه اظهارنظری؟!

سرمربی استقلال تهران در مصاحبه پیش از بازی با العین امارات در اظهارنظری جنجالی، پرسپولیس را تیم دوم پایتخت خوانده است!
من و شاگردانم برای منصوریان و تیم دوم جدول ایران که بهترین هم بوده، آرزوی موفقیت داریم. می‌دانم سرمربی استقلال شب سختی را پشت سر گذاشته و خوابش نبرده است. امیدوارم مقابل العین برنده باشد.

آیا شما به سرمربی کروات العین در مورد استقلال تهران مشاوره دادید؟
این هم از آن حرف‌های غیراصولی و غیراخلاقی است. مامیچ سرمربی العین هموطن من است اما مدت‌هاست او را حتی ندیده‌ام. باید به شما بگویم رابطه خوبی هم نداریم. متأسفانه برخی‌ها دنبال چیزهایی می‌گردند که فوتبالی نیست و اصلاً هم تمایل ندارم به این بحث ادامه بدهم.

برای شما و پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم...
ممنون از شما.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: خودم و شاگردانم از روی نیمکت بچه‌ها را تشویق می‌کنیم/ با هموطنم در العین رابطه خوبی ندارم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..