تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوئل نکونام و گل محمدی برای هدایت تراکتورسازان

دوئل میان نکونام و گل محمدی برای هدایت تراکتورسازانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه هیئت مدیره تراکتورسازی امروز با محوریت انتخاب سرمربی تیم برگزار شد که در نهایت اعضای هیئت مدیره بر روی 2 گزینه داخلی برای هدایت تیم خود توافق کردند. 

یحیی گل محمدی، عبداله ویسی، جواد نکونام ، حسین فرکی و رسول خطیبی گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی بودند که در نهایت اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که از بین نکونام و گل محمدی یک نفر را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کنند. 

باشگاه تراکتورسازی 2 گزینه خارجی هم برای هدایت تیمشان در نظر داشتند که با توجه به محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن و مربی خارجی این گزینه ها منتفی شدند. 

به هر حال طبق برنامه قرار شد بعد از بررسی برنامه نکونام و گل محمدی، یکی از آنها به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شود. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: اعضای هیئت مدیره برنامه های نکونام و گل محمدی را کامل تر از بقیه گزینه ها تشخیص دادند و قرار شد فردا از میان این 2 گزینه، یکی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند. 

آجرلو مدیر عامل تیم امروز مذاکرات نهایی را با گل محمدی و نکونام انجام می دهد تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوئل نکونام و گل محمدی برای هدایت تراکتورسازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..