تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس‌زاده: تا هفته بعد تیمم را مشخص می‌کنم

کد خبر: ۵۳۷۲۷۹

۱  بازدید

آقای گل لیگ دسته اول گفت: سه پیشنهاد از لیگ برتر دارم و تا اواسط هفته بعد تیمم را مشخص می‌کنم.

خبرگزاری فارس: محمد عباس‌زاده در خصوص حضورش در لیگ دسته اول در فصلی که گذشت گفت: فصل قبل فصل سختی بود.از همان ابتدا وعده زدن ٢٤ گل و تقدیم آن به روح هادی عزیز را دادم.نساجی با مشکلات زیادی روبرو بود اما خدا را شکر توانستم به وعده ام جامه عمل بپوشم.

وی در مورد وضعیت فصل بعد خود ادامه داد: هفته قبل از طریق واسطه ها در جریان یک پیشنهاد از قطر قرار گرفتم. خودم دوست دارم این فصل به لیگ برتر ایران برگردم و در سال منتهی به جام جهانی همه تلاشم را به کار ببندم تا به تیم ملی برسم. سه پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم و تا اواسط هفته بعد تیمم را مشخص می کنم.

عباس زاده در پایان تصریح کرد: برای فصل بعد انگیزه بالایی دارم و همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم برای تیمی که لباس آن را می پوشم مفید باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس‌زاده: تا هفته بعد تیمم را مشخص می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..