تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوند دانش آموزان با مسجد طرحی نو برای ماه مبارک رمضان

پیوند دانش آموزان با مسجد طرحی نو برای ماه مبارک رمضانبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: انس با مسجد، یکی از اهداف مهم و قابل پیگیری در سیر فکری و تربیتی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان می‌باشد و تکریم و غبارروبی مساجد، یکی از راهکارهای ایجاد انس و الفت بین دانش آموزان با مسجد؛ به عنوان اصلی‌ترین پایگاه نیروهای مومن و انقلابی خواهد بود. در همین راستا و با «طرح تکریم و غبارروبی مساجد» به منظور ایجاد رابطه دوستانه و انس دانش آموزان با مسجد، ارائه می‌گردد تا به تکمیل فرآیند رشد و تربیت دانش آموزان بینجامد.

وی گفت: در این طرح از طریق مربیان قرارگاهها، تعداد دانش آموزانی که فرصت و علاقمندی حضور در طرح را دارند مشخص میشود وتعدادی از مساجد شاخص (که به عنوان پایگاه‌های اصلی نیروهای انقلابی شهرستان شناخته می‌شوند) برای طرح تکریم و غبارروبی مساجد در نظر گرفته می‌شود در هماهنگی مساجد و دانش آموزان، علاوه بر دانش آموزان پسر، هماهنگی مساجد مجزا برای حضور دانش آموزان دختر نیز صورت خواهد پذیرفت.

علامتی عنوان کرد: در این طرح به منظور بهره‌وری هرچه بیشتر از فرصت تکریم و غبارروبی مساجد، با مربیان محترم قرارگاه و یا روحانی محترم مسجد (با رعایت شرایط) هماهنگ می‌شود تا در جمع دانش آموزان و افراد شرکت کننده در طرح حاضر شده و با تشکیل حلقه دوستانه در مورد مسائل فضیلت حضور در مسجد، ثواب و برکات شرکت در نماز جماعت و فلسفه تاکید بر جماعت در اسلام با دانش آموزان بحث و گفتگوی دوستانه داشته باشند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: برنامه به نحوی برنامه ریزی شود که حضور دانش آموزان در مسجد به نماز جماعت ظهر و عصر و یا نماز جماعت مغرب و عشا منتهی شود و در جمع نمازگزاران از دانش آموزان شرکت کننده در طرح، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

 

لازم به ذکر است دانش آموزانی که یک مسجد خاص را برای غبارروبی انتخاب کرده اند، در طول ماه مبارک رمضان در آن مسجد رفت و آمد دارند و در نمازهای جماعت حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوند دانش آموزان با مسجد طرحی نو برای ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..