تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینیه اعظم زنجان میزبان ماه مهمانی خدا

حسینیه اعظم زنجان میزبان ماه مهمانی خدابه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شهامی مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان پیرامون برگزاری مراسم این حسینیه در مرکز استان زنجان گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در حسینیه اعظم زنجان خواهیم بود.

مجتبی شهامی اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان روزانه، همزمان با اقامه باشکوه نماز ظهر و عصر در این مکان مقدس مراسم سخنرانی و مدیحه‌ سرایی ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود و شب‌ها از ساعت 22 همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با حلول ماه مبارک رمضان حسینیه اعظم زنجان نیز همچون سایر مراکز فرهنگی و مذهبی استان با اجرای برنامه‌های مختلف میزبان مهمانان ماه مبارک رمضان خواهد بود.

شهامی به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سخنران نیمه اول ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام مهدی محبی و با مداحی حاج سیدیوسف شبیری برگزار خواهد شد، در نیمه دوم ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام کاظم سرابی به سخنرانی خواهد پرداخت و حاج حسین نظری مداح این مراسم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ یکی دیگر از برنامه‌های مهمی که طی سال‌های اخیر شاهد برگزاری آن در حسینیه اعظم زنجان هستیم برنامه جمع‌خوانی قرآن است.‌‌ برنامه قرآنی حسینیه اعظم زنجان از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 19 با ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز بین‌المللی برگزار خواهد داشت که این برنامه همه روزه به صورت مستقیم از شبکه اشراق و چند شبکه ملی پخش خواهد شد.

شهامی یادآور شد: مراسم احیای شب‌های قدر نیز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان در شب‌های 19، 21 و 23 رمضان برگزار خواهد شد و طبق سنت گذشته دسته عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع) در 21 رمضان ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینیه اعظم زنجان میزبان ماه مهمانی خدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..