تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این ترفند قابلیت Always On را به گوشی اندرویدی خود بیاورید! (بدون نیاز به روت)

Always On یکی از قابلیت‌های کاربردی است که کمپانی‌های مختلف مانند ال‌جی و سامسونگ از آن بر روی تلفن‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند.

توسط این قابلیت، نمایشگر گوشی شما با نور کم و در حالت استندبای، همیشه روشن می‌ماند و در این صورت می‌توانید به اطلاعات زمان، تاریخ، اعلانات و بسیاری دیگر از این موارد دسترسی داشته باشید.

قابلیت Always On به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های مختلفی مثل سامسونگ گلکسی S8، گلکسی S7، ال‌جی G6 و G5 به صورت پیش‌فرض قرار دارد و اغلب تلفن‌های هوشمند قدیمی و میان‌رده از این قابلیت بی‌بهره هستند.

در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان این قابلیت را در هر گوشی اندرویدی و با هر مدل از صفحه نمایش، داشته باشیم. استفاده از این ترفند بسیار آسان بوده و نیازی به دسترسی روت در گوشی هم ندارد.

برای افزودن قابلیت Always On به گوشی اندرویدی خود مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

اپلیکیشن Glance Plus را از پلی‌استور دانلود کنید. اگر دسترسی به این اپلیکیشن در پلی‌استور برای شما بسته بود از وب‌سایت‌های مشابه استفاده کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا کنید. دفعه اول از شما اجازه دسترسی به بخش‌های مختلف اندروید گرفته می‌شود که باید با انتخاب گزینه Allow، همه را بپذیرید. پس از باز شدن برنامه با انبوهی از قابلیت‌ها و گزینه‌های مختلف مواجه خواهید شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. این موارد در شخصی‌سازی هرچه بیشتر Always On به شما کمک می‌کنند. پس از انتخاب موارد مورد نیازتان و انجام تغییرات لازم، به نوار بالایی اپلیکیشن بروید و از آن‌جا گزینه Glance Plus is off را فعال کنید تا به حالت Glance Plus is on دربیاید. پس از آن با خاموش شدن نمایشگر، شاهد قابلیت Always On خود خواهید بود.

برای استفاده بهتر از این برنامه و این قابلیت به نکات زیر توجه کنید:

در منوی این اپ شما می‌توانید استایل ساعت، محل قرارگیری و نوع نمایش آن را تنظیم کنید. قابلیت نمایش اطلاعات تقویم، اعلانات، باتری، آب‌وهوا و موزیک در حال پخش در این برنامه وجود دارد. شما می‌توانید برای Always On خود از یک تصویر پس‌زمینه هم استفاده کنید. تعدادی تصویر به صورت پیش‌فرض از گوشی‌های ال‌جی و ساسونگ در این برنامه موجود است. قابلیت غیرفعال شدن Always On برای زمانی که گوشی در جیب‌تان قرار گرفته نیز وجود دارد. شما قادر به تعیین دستور دوبار ضربه به صفحه نمایش برای غیرفعال کردن Always On خواهید بود.

نظر شما درباره این قابلیت و استفاده از آن در گوشی‌های اندرویدی چیست؟ اگر از این اپلیکیشن استفاده کردید، نظرتان را با ما درمیان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این ترفند قابلیت Always On را به گوشی اندرویدی خود بیاورید! (بدون نیاز به روت)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..